Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har hørt så mye om "rask utdannelse", hva har man å velge mellom? Er det bare utdanningshuset som har slike studier?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Det finnes jo noen slike 1års yrkesrettete studier. Og å finnes det 1årige fag på høgskoler og universitet som man kan kombinere med andre ting.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Hum, okei. Vet jeg kan gå vgs og bli hudpleier og slikt på et år, men det er liksom ikke helt det jeg vil. Huff, vet ikke hva jeg vil jeg, neste år blir et vanvittig tøft år siden jeg skal ta generellstudiekompetanse over et år, norsken over 6 mnd.. Vil bli ferdig nå jeg!! hihi
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 He he:) Men du kan bruke det neste året på å finne ut hva du vil? Tenke litt over hva du ønsker å jobbe med eller som. Om man tar et bevisst valg så er f.eks. ikke 3 års høgskolestudier så ille/lenge:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Tror jeg har lyst til å bli sykepleier, litt usikker ennå. Har bare lyst til å bli ferdig, få en fast inntekt og være ferdig med skole. Vurdere nesten å ta et års yrkesfag bare får å bli noe og få en jobb, og heller studere når jeg blir "gammel" hehe:P men det er jo dumt det også, da kan je heller plusse på to år til å bli sykepleier:)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, er jo aldri dumt å ta høyere utdannelse da. Syns ma likegodt kan ta en skikkelig en med en gang, særlig når det bare er to år som skiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå