_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har noen dager nå følt/kjent sånn nedpress, eller det føles som om lille skal dette ut (ligger og trykker ned lissom), andre dager kjenner jeg ikke det.. Så litt opp og ned.. Er vel liten sjanse for at h*n skal dette ut men sånn føles det... Er det normalt? Noen som har hatt det sånn? Er 24+2 idag....
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 ja det har jeg. men bare en gang å jeg er 22+6 idag. veit ikke om det er normalt jeg men det er sikkert ikke farlig heller... kan hende at det bare er kynnere oxo da...
pusi og lille pusi:) Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 æ har åsså hatt d, e helt normalt å ikke fali... trur d bare va livmora som utvia sæ, e ikke helt sikker.. men va ingen fare for at den lille sku komme ut eller at nåkka va galt:)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hadde det ofte i forrigee sv.skap, fortalte legen om det men hun sa det ikke var noe farlig. Har ikke hatt det enda i dette sv.skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå