Gå til innhold

Hva er det meste dere har gått ned i vekt noengang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan klarte dere å gå ned?? (Dvs hvilken "metode" brukte du?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvor lang tid brukte dere??

Skrevet

10 kg, 3 mnd, lavkarbo og bailine...

Skrevet

Gikk fra 87 kilo til 58 kilo etter at jeg var gravid, spiste sunnere og gikk masse tur. Brukte 2 mnd på det. :o)

Skrevet

Veide 83 kg (170 cm) rett før fødselen med eldste, 10 mnd senere veide 50-51 kg.

Rett etter fødselen fikk jeg panikk over å veie så mye, så da fulgte jeg Grete Roede mor-barn kurs (søster driver med det, så jeg gikk gjennom henne altså), så spiste jeg mye, sunt og måtte dessuten gå på total melke- og soyafri diett p.g.a. ammingen. (og det blir man tynn av).Dessuten, for ikke å glemme det viktigste; mosjonen! Gikk mange og lange turer og løp også mye (ammet mye også).

Skrevet

- 25 kg fra høygravid til normalvekt.

(-20 etter fødsel da;)

Brukte ett år. Gjorde ikke noe spesielt, men kiloene rant av da permisjonen var over (trilling av vogn funker ikke for meg, tydeligvis)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

50kg,og er fortsatt på vei ned=)blir 1år til mai nå.

Brukte spis-så-lite-som-overhode-mulig-og-bare-salat-dietten;) seriøst, e fant ut at det var eneste måten e kunne gjøre det på for å greie å gå ned så mye! Hver lørdag har e en spisedag,da spiser e absolutt alt e har lyst på:) funker veeeldig bra det=) skal ned ca 10kg til,så e e fornøyd=))

Skrevet

Åh helgoland - Odin og Tiril osv... 50 kilo på ett år!!! Hvordan har motivasjonen holdt så lenge, på så lite mat?? Og har du hatt energi til å trene i tillegg?

Jeg har gått ned 30 kilo på det meste, og brukte vel rundt et år, men datt av lasset mange ganger, gikk opp noen kilo - for så å gå dem ned enda en gang. Utrolig demotiverende.. har forsåvidt gått opp alle igjen nå... så har 40 kilo som skal av *sukk*

Skrevet

Jeg brukte forresten spise sunt, ofte og lite - og var veldig aktiv. Gjorde ett eller annet fysisk omtrent daglig, enten gå lange turer, svømming, stryketrening eller aerobic, evt sykling.

Skrevet

Har gått ned 10-11 kg på ordinære Grete Roede-kurs. (Etter begge fødslene). De varer i 7 uker. Greid å holde meg der etterpå også.

Skrevet

gikk ned 53 kg på 5-6mnd etter jeg var gravid....Begynte åtenke over alt jeg inntok....drakk mye vann og frukt...en del grønnsaker...prøvdeå bevege meg så mye jeg orket da..gikk med slik skritteller og prøvde å gå endel tur med hunden ogungen

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja blir sjokka hver gang e tenker på det selv e hehe.. nei vettu, e har ikke trent noe særlig faktisk,bare nå i det siste e har begynt med det. Trener pilates,og vettu e og gubben så forskjell på bare 3 ganger med det?? Så nå trener e pilates som bare det:)

I juletider så hadde e forresten et "opphold/lang juleferie" på 3mnd hvor e spist masse,så gikk vel opp 5kg,så har jo hatt et opphold oxo da hehe;) E tar en uke av gangen,og har nedtelling til lørdagene ;) drikker masse masse te og drikker masse (usunn/sunn(?)) lettbrus;)og tar meg noen sukkerfrie pastiller når e kjenner at e bare må ha noe..

Skrevet

17 kilo. trente, spsite snop bare i helga (lang helg...), og ammet...

Skrevet

40kg på fem måneder. Fulgte Libra, trente hver dag og gikk sikkert borti 2 timer i tillegg daglig.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Det var forresten ikke i forbindelse med fødsel eller amming dette her altså hehe,heller ikke operasjon;)

Skrevet

Har gått opp og ned flere ganger de siste årene..

Gikk ned 20 kg på herbalife.Brukte vel 6-9 mnd på det.. La på meg alt innen to år..

Gikk ned 20 kg på pulvermat. Cambrigde kuren.. Gikk opp alt igjen i løpet av et år..

Gikk ned 25 kg på lav-karbo mat.. Brukte et år på det. Gikk opp alt igjen innen to år inkl en graviditet..

Så nå er jeg fra start igjen, og går saaakte men sikkert ned.. Denne gangen med sunn mat, små posjoner og ingen godteri..:-)

Skrevet

Gikk ned 15 kg på kyssesykedietten, 1-2 mnd:( Anbefales ikke...

Skrevet

10 kg på to uker...

ikke frivillig... men mye styr da.. ble slutt med eksen (var sammen i nesten 6 år og bodde sammen)

spiste lite mat og ikke godteri...

ikke en kur å anbefale da..

Skrevet

15 kg, fra nyttår til mai.

Sunt kosthold,og prøvde å holde meg i så mye aktivitet jeg kunne.

Kuttet ut sukker;potetgull,brus og godis.Minimalt med brød,og hvis jeg spiste brød var det så grovt som mulig.Kuttet ned på potet og ris,og spiste mer grønt og rent kjøtt.

Skrevet

45 kg. La omkosten, kuttet ut karbohydrater, litt fedon inspirert kost.

Brukte 10 mnd på det. Mistet 3 kg til under bukplastikken, så totalt 48 kg bort på 20 mnd

Skrevet

10 mnd:) Gikk litt fort her

Skrevet

Fra 75 sunne kilo, til 60 beinmagre.. På ein 180 cm kraftig kropp. På 2 mnd... Brukte "ikke-spise-i-det-hele-tatt" metoden, IKKE å anbefale...

Skrevet

Gikk ned 20 kg tilsammen på svangerskap og fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...