mei&mi + marcus :) Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har foreløpig termin 24 desember! det var jo en flott dag å føde på må jeg si.. hehe... Hva tenker dere andre om å få et barn på julaften?? Jeg er glad bare jeg kommer så langt jeg...
Mini&Meg Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Etter kalkulatoren her inne så har jeg termin den 24. På andre har jeg den 23. =)
_Line81__ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 jeg har foreløbig termin 24. desember!! spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå