Gå til innhold

Er så glaaaaaad i dag:-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og en smuuule sliten da:-p

Klarte siste emnetest på skolen idag, og har halvannen uke igjen av skolen dette året. Og klarte det med GLANS:oD

Det føles helt nyyydelig:o) En stor personlig seier etter alt som har skjedd det siste året..

 

Tipper mamma ville vært stolt i dag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært! Mamman din hadde nok vært kjempestolt! :o)

 

Klem

Skrevet

Jeg er også stolt av deg:) Fliiiiiiiiiiiiiink er du!!!

 

Klem

Skrevet

Så bra! Du har all rett til å være stolt.

Skrevet

Du er kjempeflink!! =D *danse rundt i ring* =)

Skrevet

Så superflink du er!!

 

*Sender opp raketter og klemmer Twintippen* ;-)

Skrevet

Gratulerer twintippen:)

Du er kjempe flink, og jeg er sikker på at moren din er ubeskrivelig stolt av deg:)

 

KLEMMER

Skrevet

Gratulerer kjære deg:-)

 

Er helt sikker på at englemamman din er stolt av deg i dag jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...