Twintipp og himmelblå Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Og en smuuule sliten da:-p Klarte siste emnetest på skolen idag, og har halvannen uke igjen av skolen dette året. Og klarte det med GLANS:oD Det føles helt nyyydelig:o) En stor personlig seier etter alt som har skjedd det siste året.. Tipper mamma ville vært stolt i dag:o)
Mille** Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Så flink du har vært! Mamman din hadde nok vært kjempestolt! ) Klem
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg er også stolt av deg:) Fliiiiiiiiiiiiiink er du!!! Klem
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Du er kjempeflink!! =D *danse rundt i ring* =)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Så superflink du er!! *Sender opp raketter og klemmer Twintippen* ;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer twintippen:) Du er kjempe flink, og jeg er sikker på at moren din er ubeskrivelig stolt av deg:) KLEMMER
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer kjære deg:-) Er helt sikker på at englemamman din er stolt av deg i dag jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå