Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Når man er prøver?? Kan det skje et par dager etter, eller må det gå en stund?? Føler meg litt uvitende nå
*vil*ha*baby* Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 I teorien så kan man få symptomer bare et par dager etter eggløsning. Det er jeg et levende bevis på. Bare et par dager etter at eggløsningstesten blir positiv så har jeg fått ømme pupper som blir ømmere for hver dag om går. I underkant av en uke før ikm så kjenner jeg også i livmoren at den er øm. Når jeg tester så har jeg visst resultatet. Jeg har vært gravid to ganger, men mistet begge gangene og det var slik begge gangene. Jeg er en av de som ikke kjenner noe i eggtokkene, livmora eller puppene noengang i syklusen ellers. Jeg har bare litt svak mensenmurring i magen de to første dagene av mensen, men ingenting i forkant..derfor kjenner jeg det jo ekstra godt når det først skjer noe. Men, jeg vet jo også at mange ikke kjenner noen ting som helst før man vet at man er gravid og lenge etter mensen har blitt borte. Så dette er veldig individuelt. Ulike svangerskap hos samme kvinne kan også være helt forskjellig. Det er sånn sett ikke sikkert at jeg vil føle det på samme måte neste gang jeg blir gravid. Men til spørsmålet ditt så kan man få symptomer bare etter et par dager, men det er nok mer vanlig at man ikke får det så tidlig:)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 noen flere som hadde "ekte"symptomer tidlig?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 min mor viste de ikke at hu var gravid me noen av alle 4 før 3måneder elle rundt der på tester. hu måtte til GU for å se de sånn legene trodde hu. men hu viste de sjøl pga symtomer. men mer vett eg ikke.
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 jah jeg:) 6 dager etter el fikk j ømme pupper,var svakt da men kjente d for jeg pleide aldri å ha d i forbindelse med mensen. heller ikke stikninger pleide j å ha å det stakk i ene eggstokken helt fra el til ikm å vidre ut i noen uker etter det.kvalm ble jeg og ca 6 dager etter. har hørt at kroppen prod små mengder hcg før egget fester seg når det er befrukta så kan jo være noen er hypersensitive og, føler meg litt sånn! åsså testa jeg pos 4 dager før ikm,hadde 28dgr veldig stabile sykluser.så jeg var egentlig ikke i tvil engang!Ble veldig tidlig kvalm å det varte dag å natt i 6 mnd! så tidlig ja det er mulig.
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 må bare legge til at jeg muligens kanskje er gravid nå og:) 1 uke til ikm å jeg har ett press i livmoren,ømme puppene blir ømmere,d pleier dm ikke å bli å jeg er frysen og litt småkvalm,har en rar smak i munnen og!pluss at det har stukket fælt i H eggstokk..så er j gravid nå da blir jeg ikke overrasket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå