Gå til innhold

Maxi Cosi Cabrio 2005 - kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2005 modell av dette setet som skal brukes igjen nå. Men jeg kan bare ikke huske om det skal være en pute i bunnen av setet de første par månedene. Har sett det er det på de nye. På det setet som jeg har så er det en hendel under setet som kan stilles inn slik at ikke setet blir så dypt i bunn. Kanskje dette var istedenfor denne puten? Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ( i kjelelren) sannsynligvis samme sete. Ble kjøpt tidlig januar 2006

På vårt er det en pute i ryggen som brukes til de nyfødte som senere taes ut når babyen har blitt større.

Skrevet

Er det i mitt sete også, det er kjøpt sommeren 2005.

Skrevet

Hei igjen, og takk for svar! Men er det den puten med "pølse" rundt hodet dere mener? Eller skal det være en som er litt tykkere under rumpa i tillegg?

Skrevet

Hei! Skjønner hva du mener- jeg har det gamle, men søsteren min har det nye. Den puten på de nye setene har tydeligvis erstattet hendelen som løfter rumpa litt opp på 2005. Har aldri vært noen pute på vårt ihvertfall, og det er ingen hendel på de nye...

Skrevet

Det er helt riktig. Det er et nyfødt-innlegg som skal rundt hodet på små babyer som er like på de gamle og de nye setene. Og på de gamle setene (2005) så er det et håndtak under setet som man switcher over etter om baby veier mer eller mindre enn fem kg. Altså for å regulere hvor langt ned i setet rompa til baby er. Dette er erstattet med en løs pute på de nye setene.

Personlig synes jeg det er en mye bedre løsning på de gamle faktisk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...