bomsa Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 kan jo enda håpe på sen hcg økning da...... Løpet e ikkje kjørt før enda....
Mummimamma;-) Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det kan fremdeles være håp! Jeg testet på IKM (med Clearblue), og det var negativt. Men etter en uke til testet jeg igjen og var positiv. Tror du at du er gravid?
Mammie88 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Mulighetene er der jo selfølgelig... Men kjennes ut som om den kommer men så går det liksom over...Nå kjennes det ut som om den holder på å kommer...Rart.. Sist jeg var gravid testet jeg positivt 2 dager før IKM..
*vil*ha*baby* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg har også ikm i dag og har testet negativ, men tanta har ikke kommet. Føler meg skikkelig øm der nede nå. Så nå lurer jeg fælt på om det er tanta som er på vei eller et egg som graver seg godt ned..hehe:) Tror egentlig mest på det første..
Mammie88 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Vi får begge håpe at det er egget som driver og graver seg ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå