snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Skal dit til mandagen... Er så spent! Har virkelig troa på at den skal gjøre underverker, slik at jeg får TR. Har ikke hatt TR side jeg slutta på pilla i november 07... *krysser fingrene mine*
Nemi:) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei! Gled deg!!! Det er helt fantastisk:) Jeg fikk tr 2 timer etter jeg hadde vært å fått nåler forrige fredag og da var jeg laaangt over ikm!!
Ballerinas Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Så spennende! Må få høre hvordan det går. Jeg vurderer også å prøve det, ventet på tr siden oktober nå..
Venter09<3med ny spire Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Ja fortell åssen det går.. er ikke så langt over som dere da men syntes ikke dette er noe morsomt å være over ikm.. skal prøve å ringe og få time i morgen jeg da, håper jeg får tr etter dette
Kiss 78 Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Samme problem som dere her og. Slutta på pillen i november, men har ikke hatt TR (og dermed ingen eggløsning) etterpå. Jeg var hos homoepat som tok en sånn "helhets"-test på meg. Testet alle mulige verdier av vitaminer og mineraler som er viktig for EL. Neste gang skal hun stikke nåler. Hun hadde visst hjulpet mange i samme situasjon. Så nå blir det spennende å se hvordan dette virker. Fikk råd om ta en del vitaminer (multivitamin, sink, c-vitamin og omega 3, i tillegg til at jeg fikk et hømopat-middel som skal sette i gang syklus. Har skikkelig trua!!! Noen flere med erfaringer med hømopat?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Hei jenter!! Ja, jeg skal holde dere oppdatert! Blir virkelig spennende!!! Oi, spennende da kiss78! Jeg gikk til homøpat en gang, men det var pga pollenallergida. Er en del år siden, så husker ikke så mye fra det...
Cybele Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg har fiksa hormoner før hos en akkupunktør/fotsoneterapaut, da jeg var 18 år og hadde hormonelle forstyrrelser som resulterte i at jeg mista lassevis av hår på hodet og ingen mensen. Etter tre måneder, men behandling en gang i uka, sto alt håret som en mikrofon på hodet, det vokste ut i bøtter og spann, og TR kom som aldri før:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 så gøy at folk har positive erfaringer med dette her!! Håper nålene klarer jobben sin på meg også. Kanskje jeg endelig får ennormal syklus jeg også? Har aldri hatt det, ikke engang før jeg begynte på pilla..
Nemi:) Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Jeg har ihvertfall utelukkende positive erfaringer! Håper virkelig det kan hjelpe deg også for alt er vell verdt å prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå