Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jenta på 10 uker har noen sove dager innimellom. Da våkner hun bare for mat og ny bleie, så sovner hun igjen. Slik har det vært idag. Sto opp halv ni, tok morgen stell og mat og var våken ca en time før hun sovnet. Siden da har hun vært våken kanskje halvannen time for mat og bleie og ligge litt på magen. Skal ikke klage, litt deilig med en slik dag i ny og ne. Får gjort litt i huset. Har hørt at det er for at de skal vokse at de har slike dager. Noen andre som har erfaringer med det samme?
Labambie Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Dette har jeg tenkt litt på selv også! Mi er 12 uker gammel.. Og det virker på meg litt som at om vi har hatt begivenhetsrike dager,så sover hun mye dagen etter det! At hun på en måte "tar igjen" søvn... Bare sånn jeg har tenkt.. Hehe
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Joda, kan godt være det også, men vi gjorde ikke no spes igår, så det er nok at hun vokser. Men godt og se at det er fler som har slike dager. Nå har hun våknet endelig. Så vi får se hvordan det går inatt.
Sunniva78 har to små Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Slik er det her også! Men jeg lurer på en ting... Lar dere de sove så lenge de vil på dagtid? Noen ganger kan lillegutt sove i 4 timer på dagen (på 1 dupp), og det ender med at jeg tar han opp. Han er så flink å sove på natta, kan sove i 7-8 timer i strekk. Er litt redd for at han skal snu døgnet... I tillegg har han flere små dupper på opptil 1 time...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Idag har jeg bare latt henne sove, men er spent på hvordan natten kommer til og bli. Til vanlig sover hun som regel 4 timer ute i vogna. Hu våkner som regel etter det, så jeg tar ikke henne opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå