jentahans Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Leste en annonse i avisen i dag om en liten jente som døde i mors liv i uke 37. stod ingenting hvorfor men. Jeg blir fryktelig redd nå som jeg har fått så høyt blodtrykk,og kjenner mindre liv. selv om sparketesten min i går virket fin. Fikk beskjed om å kontakte føden dersom magen var vond eller om hodepine kom mer en jeg har nå. Så jeg går og kjenner etter og kjenner etter. Har vasket opp alle babyklerne i dag ofr jeg tenkte at om det var svangerskapsforgifting jeg holder på å utvikle kan bebbisen komme når som helst (er uke 34) . Men nå etter den annonsen har jeg fått verre tanker.. Huff når man er komt så langt og blitt så klar, så kjenner jeg bare at om det ikke går bra, ja da vet jeg ikke hva jeg gjør. GUD ,HVOR JEG ELSKER DETTE UFØDTE BARNET!!
Maaaamy. Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg har ikke hentet avisen i dag, men har en venninne som fortalte meg om den. Hun ville "advare" meg om den, for hun synes det var ekstra ille med slike annonser når hun var gravid selv. Dessverre er det noe som skjer noen få ganger, det er fryktelig når det først rammer, og det får oss til å tenke.. Det kommer nok helt sikkert til å gå bra med deg, så du må ikke la det gå alt for ille inn på deg. Jo mer stresset og urolig du blir, jo verre blir det nok for den lille også Det er vel ganske normalt at en kjenner mindre liv når en kommer så langt ut i svangerskapet. Skal kjenne bevegelser osv, men kanskje ikke på samme måte som når babyen hadde god plass i magen. Nå begynner det nok å bli en del trangere der inne:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå