*inepetrine* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 hei Jeg mistenker at jeg er gravid, da mensen bruker å kunne stilles etter klokka og nå er 3 dager på overtid. En graviditet er veldig ønskelig og derfor burde jeg selvsagt løpe ut og kjøpe en test.Føler liksom at tanta er på vei hele tiden. Litt kvisete i huden og øm i korsryggen. Båe i går og i dag har det kommet bittlitt lyserosa på papiret når jeg har tørket meg og bittelitt i trusa( sorry detaljer). Er det noen av dere gravide damer som har hatt det sånn rundt ikm, men som alikevel er lykkelig gravide i dag? Blir veldig glad for svar:-)
*inepetrine* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 blir veldig glad for svar :-)
Gulljnta Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hei! Jeg hadde litt rosalignende utflod før ikm. Fikk også kviser og murringer i magen. Tok graviditetstest som viste negativ først, men neste uke var den positiv. Lykke til
*inepetrine* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Å jeg blir så glad når jeg hører sånt! Nå er jeg over ikm da,så derfor jeg er redd det bare er tanta som spøker. Varte det lenge hos deg? Takk for svar :-)!!!!!!
Fjellprinsesse Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg trodde nesten rosa utflod var tegn på graviditet jeg? Husker for en god del år siden, da jeg bodde sammen med ei jente som mistenkte at hun var gravid. Hun kom til meg og sa: "Jeg er noen dager over tiden, og har ikke fått mensen. Men jeg har litt rosa utflod". Det viste seg at hun var gravid.
*inepetrine* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 Håper det gjelder meg også:-)
Gulljnta Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Varte ikke så lenge, husker desverre akkurat hvor lenge det varte men.. Har hørt om flere også med rosa utflod som senere har fått positiv test, så håper på det beste! Du får kjøpe deg en test og oppdatere oss Anbefaler cb digital som viser gravid eller ikke gravid med skrift, så slipper du å lure på disse utydelige strekene.
*inepetrine* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 Takk! Jeg skal kjøpe en sånn test i morgen. De kan man ta når som helst på døgnet, eller må man ta de om morgenen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå