Gå til innhold

åååh.. utåmodig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor setter ikke sex i gang ting hos meg? vi prøver fler ganger om dagen nå.. ender bare opp med veldig mye kynnere og mensmurring i ryggen som går over.. er jo moden og greier.. vil ha en slutt på dette snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too!!! Blir gal!!!

Når har du termin?? Jeg har ikke termin før 23.april da.. men min førstefødte kom i uke 37 og jeg måtte på sykehuset og stoppe fødselen i uke 32 denne gangen.. Fikk beskjed om å holde meg rolig slik at han ble inne så lenge som mulig.. Å nå vil den jammen meg ikke ut!!

Nå trener jeg for fullt og gjør alt mulig av husarbeid... men neida kun kynnere.. Sex fungerer heller ikke.. begynner å legge skylda på sambo da sæden hans ikke klarer å sette igang riene:D

Skrevet

jeg har ikke termin før om 20 dager.. den 5. mai. men jeg skal bli satt i gang nå på mandag.. kunne tenkt meg å fått i gang fødselen selv så jeg slipper å bli satt i gang. er jo ikke farlig om han blir født nå uansett. ååh.

det var jo sæden til sambo som startet alt det her så er rart det ikke går ann å ende det med sæden også. hehe.

håper jo at noe er i gang så fort de kynnerne kommer og menssmertene i ryggen, men det går over.. er så deprimerende!!

Skrevet

Hehehe, må le litt ;-) Men er enig altså - nå har mannfolka starta hele greia, så de bør klare å avslutte det også.. men - er vel vi damene som må ta ansvar for det også tenker jeg!

Men du har jo 6 dager igjen, det klarer du :-) :-) Tenk at du blir mamma på mandag Ida!!

Koselig at du blir med på treff på TORSDAG forresten :D Blir spennende å se dere igjen!

Skrevet

skal nok litt til at han kommer på dagen men ;p hehe.. kan ta fler dager fra de setter i gang tydeligvis..

jeg kommer på torsdag hvis jeg er i form ;)

Skrevet

Ja, det kan kanskje det :-) Men i løpet av nesteuke har gutten din kommet iallefall! Såå stas, er kjempemisunnelig jeg!

Jaa, håper du er i form :-) :-)

Skrevet

jaa, gleder meg så utrolig!!:)

Skrevet

Hvorfor blir du satt i gang så tidlig? Bare lurer =)

Skrevet

blir satt i gang 14 dager før pga at jeg har hatt plager hele svangerskapet + pga bekkenløsning så nå er jeg utrolig sliten.. derfor:)

Skrevet

Vi prøver og, men det nytter ikke. Man må være moden, uansett, og da nytter ingenting. Kanskje man modnes fortere med sex, men har ikke skjedd her.

Nå har pappan vært å kjøpt babybleier idag, så kanskje det skjer snart her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...