Gå til innhold

Fikk ikke ønsket barnehage :-((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg er den rareste jeg vet om!

Fikk i dag svar på bhg søknad. Får ikke plass til lillegutt i den bhg jeg ønsket, men fikk plass på nr 2.

Ble kjempeskuffet!

Hehe, jeg skal jo gå hjemme et år til, så det betyr jo ingenting! Men alikevel ble jeg skuffet. Jeg er rar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vaere heldig. Noen kan flytte,eller ombestemme seg,saa vips! Har du plassen.

Skrevet

Ja, det kan jo hende det. Men jeg forstår ikke skuffelsen min da jeg har bestemt meg for å gå hjemme et år til :-)

90% sikkert at jeg skal gå hjemme et år til.....

Skrevet

Hehehe så søt du er:-)

Det er jo BRA du ikke har fått plass der da, tenk så kjipt å måtte gi fra seg barnehageplassen i den ønskede barnehagen;-)

Skrevet

Ja litt rar er du. Vi er på nr 163 i køen.

Så vi hadde vært glade om vi fikk i det hele tatt.

Skrevet

Jeg fikk plass i to forskjellige barnehager jeg til mine jenter....alltid noe som har det verre og jeg er helt avhengig av å ha dem i barnehagen på fulltid fra august av...heldigvis er minsta 16mnd da...men håper det ordner seg med plass til begge i den ene innen den tid!

Skrevet

Jeg synes også du er rar... Av samme grunn som ei over her, vi har ikke bhgplass og vi trenger det... Da skjønner jeg virkelig ikke skuffelsen over å ha fått i "feil" bhg når du likevel skal si den fra deg? :)

Men, kanskje jeg er heldig, kanskje du bor i "min" kommune, dess fler som sier fra seg plass, dess større sjase for oss :D

Skrevet

Jeg fikk heller ikke plass i den B-hagen jeg hadde søkt på hos datteren min da hun starta. fikk i en jeg ikke hadde søkt om engang jeg, å den lå bare 200 meter fra hjemmet vårt. Ble skuffa jeg å, men var en kjempe fin barnehage hun starta i da :-)

Pluss at jeg sparte transport penger på å levere/hente henne..

Hovedsaken er vel at du har fått barnehageplass til h*n å du fikk en som du hadde på ønskeliosta di... Ikke sant??????

Skrevet

Hehe, monajenten, det var riktig måte å tenke på ;-)

Takk!!

Skrevet

Var ikke ment som seriøs klaging her altså!

Litt morsomt bare at jeg reagerte med skuffelse....

Men det ligger jo mer bak da... HVIS jeg skal begynne å jobbe til høsten, så må jeg da ta denne plassen og det er transportmessig et dårligere tilbud for meg.

Men som sagt, bare litt humring ang reaksjon.

Overhodet ingen klaging på at jeg har fått plass altså. Men nå bor jeg i en kommune som har plass til barna sine da. Når man bor i f.eks Oslo, så vet jeg at det kan være håpløst å få plass!

Skrevet

jeg fikk også barnehageplass til snuppa vår i dag, kommer ikke til å takke ja.. har problemer med å sende henne fra meg- har blitt hønemor! trodde ikke det kom til å skje:-):-)

vet noen om jeg har noen rettigheter til å søke permisjon et år og beholde plassen!??

Skrevet

For å sette ting litt i perspektiv; snuppa her er 4 år og fikk først tilbud om plass nå i august. Etter 3 års venting. Lillebror fikk plass på 3. valget og jeg er overlykkelig.

Skrevet

Sommerbaby;

Jeg hadde samme tanke hvis jeg fikk plass i ønsket barnehage. Det er verdt å undersøke....Men vet ikke om det praktiseres...

Kanskje man må ha et "grunnlag" på å søke perm?

Aner ikke jeg, men som sagt så har jeg også hatt den tanken.

Skrevet

Jo takk, men har perspektivet i orden her. Bor i en kommune med god plass til barna. Men hadde faktisk regnet med å få ønske nr.1.

Men skjønner godt dere som bort slikt til at bhg ikke er i gåavstand og ikke får bhg plass. Har flere venner i andre byer som sliter veldig.

Hadde ikke vært så "kresen" på dette hvis jeg bodde et sted man må regne med ventelister o.l

Skrevet

dette må vi finne ut av:-) har lyst å tviholde på plassen hennes da jeg er livredd for at den ikke er der når vi trenger den:-) Det trengs nok et grunnlag for å få innvilget permisjon kan jeg tenke meg...

Skrevet

Jeg skriver en mail til bhg sjefen i kommunen min. Skal prøve å sende deg en PM når jeg får svar!

Minn meg på det hvis du ikke hører noe fra meg om et par dager.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...