Gå til innhold

Gifter meg om 4 dager!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen råd om hvordan jeg skal holde nervene i sjakk???

Kjenner at jeg begynner å bli litt nervøs her :) Redd for å snuble opp kirkegulvet, all oppmerksomheten vi kommer til å få osv :)

Men gleder meg masse og da!!! Endelig skal jeg gifte meg med min kjære! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg skal gifte meg på fredag..hehe..rart å si det høyt.vi skal bare være oss 2 å ingen vet om det.sånn vi vil ha det.privat.

Skrevet

Jeg var også nervøs ukene før jeg skulle gifte meg, var kjemperedd for å snuble i kjolen på vei opp kirkegulvet:) Men det gikk heldigvis bra:) Da den store dagen kom var alt glemt, jeg svevde på ei rosa sky hele dagen:) Forloveren og brudepiken var tusen ganger mer nervøs enn meg:) Hehe.. Det eneste litt flaue som skjedde den dagen var at min mann var så nervøs, så da jeg stod i kirken og skulle sette på ham ringen var fingrene så varme at ringen var for liten! Jeg måtte slite litt for å få den på, og ble rimelig stressa da.. men med litt makt så gikk den på:)

Skrevet

skal i bryllup på lørdag jeg, og måtte nesten sjekke om det var ditt jeg skulle i. hehe. var nok ikke det da gitt! :D Lykke til, du snubler nok ikke! ;D

Skrevet

Å, kjære vene. Blir skjelven når jeg leser innlegget ditt jeg ;-) 1,5 mnd igjen på oss.

Råd til å holde nervene i sjakk? Tja... Vet ikke om noe hjelper men.... Velvære kanskje. Massasje, hudpleie, aromaterapi... Hmmm.

Besøkskvelder hos gode venninner. Rødvin...

Uansett; gled deg masse. Blir sikkert en suuuuper dag. Lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Har dessverre ingen tips å komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...