liberobleier Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal på 3d ultralyd 14 mai og da er jeg 26 uker på vei. Er det noen her inne som har vært på det og kan forklare hva jeg kan forvente meg? ble dere skuffet, glad osv..... Kunne dere se babyen godt?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg var på 3D-ul i dag (er 26+ 5). Har litt blandede følelser - stas å se babyen igjen, men var uheldig med bildene. Vi så ikke ansiktet til babyen så godt, siden han hadde stappet hodet opp i et "hjørne" av livmora og dermed skviset ut alt fostervann rundt ansiktet. For å få fine bilder må det være fostervann rundt det man skal se på... Jeg prøvde å gå litt rundt litt, hoppe og ligge på siden. Men dessverre hjalp det ikke. Får prøve å se positivt på det - at han sikkert lå skikkelig godt og koste seg akkurat da Uansett var det fint å se at det fortsatt ser bra ut inni der Jeg hadde heldigvis forberedt meg på at bildene ikke trengte å bli så bra, så alt i alt var det mye mer fint enn skuffende!
Sannellerslik? Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 jeg var på 3D i uke 22.. vi fikk noen bilder av ansiktet, men de var i grunnen veldig uklare.... Men d var fordi bebisen lå med ansiktet vent innover! men av og til snudde hun seg (d var en jente;)) slik att hun lå i profil, og da fikk jordmoren tatt noen bilder.. Men vi er i grunnen fornøgde alikevel, siden vi fikk vite kjønn og såg att ungen hadde d bra<3
ceso Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 vi skal på 3D UL på torsdag for å se på tvillingene våre,men gjorde oxo dette med forrige... Hvis du går inn på mine bilder har jeg lagt ut et av de aller beste bildene av datteren vår. Jeg var helt bergtatt og salig og satt som et tent skolelys i de 3 kvarterene dette varte!!
liberobleier Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Så kult, gleder oss kjempe mye til vi skal få se gutten vår. Varer det virkelig i tre kvarter? Hvor gjorde dere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå