Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 jeg har spiral, men har vært mye dårlig i det site, kvalm, hodepine, tretthet murringer mm....kjøpte to pakker med gravitester(altså fire tester, to pakker) tok to i går mårrest, en negativ og en positiv, tok to i mårrest og en negativ og en positiv...hva skjer? har dette skjedd noen andre?? kan noen legge ut på skravle for meg?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Skulle tro du er gravid siden de testene bare skal slå ut på hcg nivået (eller hva det nå heter når man er gravid). Jeg ville trodd at 2 av de testene ikke funket, dem som var negativ. Snakk med legen din.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det jeg har fått høre er at en test kan vise feil negativt (du tar testen for tidlig, tisser ikke nok på den, den er ødelagt e.l), men den kan aldri vise feil positivt (er det graviditesthormoner der så er det graviditesthormoner der!). Ville tatt en tur til lege umiddelbart, for få UL. De må se hvor spiralen sitter i forhold til ungen og utelukke svangerskap utenfor livmora... Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå