Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er gravid for første gang,og har til nå syntes det har vert et reint hellvette! Er snart iuke 34,og dagene går såå tregt..er kvalm hver eneste dag,verker i hele kroppen og humøret går veldig opp og ned,noe som går veldig ut over forholdet mellom meg og samboeren min..Jeg gråter og er mye deprimert,vil bare ha gutten ut av magen nå..Jeg missunner så jævlig de som ikke har plager i svangerskapet! Kunne ønske jeg og var lykkelig og gravid..Har sagt til samboeren min når hormonene koker for fullt at jeg aldri skal gå gravid mer og vil heller adoptere neste gang! Jeg mener det der og da men når sinnet har roet seg så angrer jeg på alt jeg har sagt og begynner og gråte..Selfølgelig vil jeg bli gravid igjen,men det er ikke før om noen år. Har fortalt samboeren min at jeg beklager for at jeg kan være en skikkelig bitch,men at det er så vanskelig når hormonene koker over! Jeg elsker samboeren min over alt på hele jord,og vil ikke han skal bli såret og lei seg! Andre som har det sånn??
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Har det ikke sånn nå, men var som deg da jeg gikk gravid. Var dårlig hele svangerskapet, spydde om ikke hver dag, så i alle fall hver uke i 40 uker. Lå stort sett i senga. Jeg er aldri syk til vanlig, og har høy terskel for å holde meg hjemme fra jobb, siden jeg elsker jobben min, men å gå gravid er det jævligste jeg noengang har gjort. Følte meg svak og lite "urkvinne-aktig", som ikke klarte noe så elementært som å bære på et barn i magen. Det var tungt både fysisk og psykisk. Den eneste trøsten er at det går over. I det øyeblikk jenta mi var ute hadde jeg glemt både fødselssmerter, kvalme og halsbrann. Det er en klisje, men det er sant. Hold ut, snart er du ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå