Gå til innhold

Er det trygt å dra til syden i 1 trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig lyst på en tur til Syden med sol, strand og varme. Men siden jeg ikke vet når jeg blir gravid er jeg litt redd for å bestille for hva om jeg blir gravid før jeg drar. Er det noe som tilsier at det ikke er smart å dra? Må selvfølgelig passe på å drikke rent vann osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det tror jeg ikke, skjer det noe så er det jo ei mening med det uansett om du sitter i norge eller syden.

jeg hadde reist:)

Skrevet

Jeg reiste til caribien på bryllupsreise da jeg var 2 mnd på vei, gikk veldig greit. Ensete jeg passe på var å ikke drikke vann fra kran, pusset til og med tennene i flaske vann. Du ser fort hvis det er en resturante som er tvilsom! Jeg anbefaler deg å bestille, kan være godt å komme seg vekk litt også!Fra alt mas om tr el osv. kanskje det til og med blir en syden baby! Lykke til.

Skrevet

Vi skal til syden 12.mai og da hååååper vi at det har begynt å spire :) (IKM 1.mai) Drar uansett!!!! Skal bli digg!!! Dritt lei regn og kald vind :(

Dra til syden og koos deg:)

Skrevet

jeg skal til itale i uke 33-35. og mamma var med oss til mallorka, da var hun høygravid. kose deg med sydentur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...