Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er 10 uker på vei, termin 13 nov:-) Alt var bra, hjerte slo. Jeg så hode, kroppen, bein og armer.. Så en liten tass som beveget seg:-) var moro...Fikk bilde av nurket å. Timen var gratis....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 åh,hvor herlig da :-))) Skal selv snart på ul og gleder/gruer meg mye :-) Kos deg masse ;-)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Ja, kan slappe av nå.. Gruet meg veldig jeg å, men gikk kjempe bra. Så det er ikke noe grue seg til.Var moro:-D
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Åh så bra at det gikk bra Lampe77!! :-D Kjempebra å høre! Jeg var åsså på UL i dag. Er 8+6, snuppsen var 22 millimeter og rykka til med den ene foten :-D Var så gøy!
Promp Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Hei så gøy å høre! Jeg skal også på UL på torsdag, og gruer meg også samtidig som jeg gleder meg. Håper alt er i orden og at jeg ser et hjerte som banker! Og litt mer eksakt termin! Lykke til videre alle sammen!
lillemannsmamma Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 så artig ! Skal selv om 2 uker - vil da være 12 uker på vei. Gleder meg
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 hei. alle sammen:-) Nurket mitt var 29,3 mm. Var kjempe moro, så den lille sprellet der inne. Må bare glede dere:-D Så mere en det jeg trodde, fikk ul bilde av baby å... Mere vikelig nå, gleder meg:-D
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Hvor bor du? Jeg ble henvist fra JM da. Gikk til en på jessheim. Grunnen var at jeg ikke hadde penger med meg for min mann skulle bli med, han skulle møte meg der. Men bilen streiken i kongsvinger så han fikk ikke kommet. Så jeg spurte om regning først, han sa at siden jeg er gravid skal sånt være gratis. Så han sa at han skulle gjøre det billigst mulig. Så jeg betalte ikke noe:-) Han er så grei gyno..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå