Gå til innhold

trenger anbefaling av vippestol!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte nå å kjøpe en vippestol til lilletuppa som (forhåpentligvis) straks stikker hodet ut! Men hører så mye forskjellig om bruk av disse. Mange mener de ikke er gode pga ryggen til de små, mens andre mener det ikke er noe problem... Har dere noen erfaringer på dette området, evt anbefalinger av typer vippestol? Det finnes jo så mange foskjellige typer og fasonger av de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby Bjørn sin er super, gynger litt når barnet beveger seg. Bare hørt godord om den fra andre også!

Vi bruker den til nummer to nå.

Skrevet

Eg kan og anbefale Baby-bjørn sin. Kjempegod.

Skrevet

Jeg anbefaler også babybjørn vippestolen, den skal ikke gi belastning på rygg og hofter så lenge man har den på det laveste.

Skrevet

Trekket er forresten enkelt å ta av og vaske, og den blir veldig flat når man legger den sammen. I tillegg kan den brukes til barnet er ganske stort.

Skrevet

Har hørt fra fysioterapeut at vippestol ikke er å anbefale. Blir "bananunger" av det. Er visst mye bedre å ha et teppe, gymmatte e.l. på gulvet.

Skrevet

Hvor mye koster en baby bjørn vippestol i Norge?

Skrevet

Babybjørn sin vippestol kom veldig dårlig ut i en test i foreldre&barn, så jeg ville ikke kjøpt den. Tror det var fordi den ikke kan reguleres i ryggen. Ville kjøpt en hvor du kan legge ryggen helt flat jeg!

Fisher Price kom bra ut i testen, men vet ikke om den kan reguleres..? Er selv på utkikk etter vippestol, men greier ikke bestemme meg jeg heller...

Skrevet

Babybjørn har 3 trinn for å regulere hellingen. Når det gjelder Fisherprice finnes det mange å velge mellom, vi hadde en og den kunne man ikke regulere ryggen på, i tillegg tåler den ikke baby over 9 mnd. Men den spilte musikk og vibrerte.

Skrevet

Ok, ikke vet jeg. Skal ikke kjøpe verken babybjørn eller fisher price selv tror jeg. Har ikke sjekka nok enda:-)

Skrevet

takk for anbefalingene! Det blir nok babybjørn da:)

synes den ser mest ergonomisk riktig ut i form også.

ser for meg at det er mye bedre for barnet å ha litt oversikt og kunne følge litt med på hva som skjer når de blir noen mnd gamle, må bli litt kjdelig å ligge på gulvet hele tida.. men har også hørt det om ryggen.. menmen jeg kjøper en babybjørn og satser på at det går greit=)

Skrevet

så på reflex her at den kosta rundt 700,-

Skrevet

Vi kjøpte en pent brukt en på finn til 400 kr, så det er å en mulighet om du ikke skal ha en ny en. har vært ganske mange på finn!!

Skrevet

Jeg vil også anbefale Baby Bjørn.

Brukte den til førstemann. Kjente meg ikke igjen i testen i foreldre og barn her for en stund siden.

En ypperlig stol som passet bra til vårt bruk. Jeg brukte aldri vippestolen sov sovestol... kun for avlastning og ¨når han fikk mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...