Gå til innhold

Jeg har bestått billappen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!!

Jeg har prøvd en gang før og da ble jeg alt for nervøs. Men i dag gikk det bra!!

Jeg har 7 uker igjen til termin, så det var viktig å få det overstått før unge nr 2 kommer! Nå skal vi kjøpe bil!! JUHU!!

Andre som holder på med lappen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såå mye!

Jeg tok lappen for 1 år siden, så husker godt den befriende følelsen du nå helt sikkert har! ;o)

Skrevet

Tusen takk!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg fikk lappen 4 mnd siden og husker lykkefølelsen etter å ha bestått :o)

Selv om jeg har levd fint uten i 29 år, er det utrolig digg å bare kunne sette seg inn og kjøre avgårde til Ikea uten mannen på slep :o) He he...

Skrevet

Grattis! Misunnelig på deg jeg: ) Har ikke lappen, men vi har bil... Venter bare på å få penger nok til å ta den, men er ikke 1. pri her enda...

Skrevet

jeg har oppkjøring om noen dager jeg nå og jeg gruer meg kjempe sinnsykt masse! noen gode råd på veien?

Skrevet

Gratulerer!!!

Holder på med lappen selv, men det var ingen ledig oppkjøringstid til meg før 18. juni :-S

Håper jeg kommer inn litt før, har termin 13. juli..

Men anyways, gratulerer masse!!

Skrevet

Grattis!

Helt super følelse å kunne hoppe i bilen og kjøre hvor du vil, alene! Jeg tok lappen forrige sommer, og den har kommet godt med. Glad å være ferdig nå før babyen kommer.

Skrevet

Ikke bli for nervøs og slapp av når du kjører.... tenk på sensor som om han ikke er der...

Lykke til !!! Det er så deilig når det er overstått!!

Skrevet

Vi har levd uten bil og lappen fram til nå så nå blir det så kjekt å slippe å være avhening av andre til å kjøre eller hele tiden ta bussen...

Gleder meg sånn til å gå å se på bil de neste dagene....!!

Skrevet

JA! Jeg har oppkjøring i morgen! Håper det går bra!!!!

Og stoooor gratulasjon til deg!!!

Skrevet

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye! En utrolig deilig følelse å ha klart det. Husker det som om det var i går ..... og nå har jeg hatt min i 13 år til sommeren, og kunne ikke vært uten. Bor på en plass der det ikke er bussforbindelser eller noe, så er helt avhengig av den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...