Youngster*mamma* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Vil dere vite kjønnet på UL? Jeg vil vente til det lille nurket kommer:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg vil vite det! Tror også mannen min vil vite det:-) Klarer IKKE vente:-)
Gjest skorpion Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 jeg klarer heller ikke å vente. Har to skjønne gutter og lurer veldig på om det blir ei jente. Men skal prøve å holde det hemlig:/
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Vi skal vite :-) Gubben er ikke glad i overraskelser, hehe :-)
Gjest Mammamoms Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Mannen min og jeg er enige om at vi ikke vil vite det på UL. Vi vil ha overraskelsen når babyen vår kommer :-)
scoobydo Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 vi bestemte oss allerede den dagen jeg fant ut av jeg var gravid at vi ville vite kjønnet
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg vill vite det, klarer nok ikke å holde meg til baby kommer..
Youngster*mamma* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 Hehe. Nei jeg skal nok klare la være. Vet at sambo vil vite, men jeg har sagt at det får han ikke siden han kommer til å røpe seg i "ikke-helt-edruelig-tilstand" Spennende å ikke vite. Men kan jo være jeg ombestemmer meg til UL. Skal ha ordinær UL 05.06. Leeeeeeenge til.
frøet76 Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Jeg har alltid vært fast bestemt på å få vite det så fort som mulig. Syns det er kjekt å vite det mtp innkjøp av utstyr og klær, dessuten kan vi tenke mer på navn og slutte å kalle baby for "han" når vi mener evt "hun". Syns jeg på en måte blir litt bedre kjent med baby når vi vet hva kjønn det er på forhånd. Syns det er o.k.
Gulljnta Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Enig med sugarcane. Veldig greit å vite mtp innkjøp av diverse, spesielt klær. Men sikkert spennende å ikke vite også, men jeg er aaaaltfor nysgjerrig
lillemannsmamma Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Vil absolutt vite det så snart som mulig - skulle ønske det var en strek på testen for det også :-). Visste det sist gang - og vil vite det denne gang også.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Er ikke alle steder de sier kjønnet, og mange opplever å at fosteret ligger slik at de ikke kan se det, så ingen selvfølge at en får vite det. Vi ønsker å vite.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 vi vil vite det, for er det ikke gutt, da kommer jeg til å kvitte meg med MYE av klærne som lillemann har brukt:-) har ikke plass til alt:-( og deilig å bli kvitt noe oxo:-)
nr.4 i oktober Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Vi skal vite. Er 4. gangsfødende og har både erfaring fra å ikke vite og å vite i tidligere svangerskap. Føler selv det var lettere å knytte fortere bånd/identifisere babyen man gikk med i magen da man visste hvilket kjønn det var etc. Kunne si han eller hun istedenfor den, osv. Samt tenke ut navn, handle inn litt klær og utstyr osv som ikke bare er kjønnsnøytrale. Så jeg har best erfaring fra de gangene jeg har visst, og skal gjøre det også nå- dersom de kan se det på UL, da. Ikke alltid de kan det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå