Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere vite kjønnet på UL?

Jeg vil vente til det lille nurket kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil vite det! Tror også mannen min vil vite det:-)

Klarer IKKE vente:-)

Gjest skorpion
Skrevet

jeg klarer heller ikke å vente. Har to skjønne gutter og lurer veldig på om det blir ei jente. Men skal prøve å holde det hemlig:/

Skrevet

Vi skal vite :-) Gubben er ikke glad i overraskelser, hehe :-)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Mannen min og jeg er enige om at vi ikke vil vite det på UL. Vi vil ha overraskelsen når babyen vår kommer :-)

Skrevet

vi bestemte oss allerede den dagen jeg fant ut av jeg var gravid at vi ville vite kjønnet :)

Skrevet

Jeg vill vite det, klarer nok ikke å holde meg til baby kommer..

Skrevet

Hehe. Nei jeg skal nok klare la være. Vet at sambo vil vite, men jeg har sagt at det får han ikke siden han kommer til å røpe seg i "ikke-helt-edruelig-tilstand" ;)

Spennende å ikke vite. Men kan jo være jeg ombestemmer meg til UL. Skal ha ordinær UL 05.06. Leeeeeeenge til.

Skrevet

Jeg har alltid vært fast bestemt på å få vite det så fort som mulig. Syns det er kjekt å vite det mtp innkjøp av utstyr og klær, dessuten kan vi tenke mer på navn og slutte å kalle baby for "han" når vi mener evt "hun". Syns jeg på en måte blir litt bedre kjent med baby når vi vet hva kjønn det er på forhånd. Syns det er o.k.

Skrevet

Enig med sugarcane. Veldig greit å vite mtp innkjøp av diverse, spesielt klær. Men sikkert spennende å ikke vite også, men jeg er aaaaltfor nysgjerrig :)

Skrevet

Vil absolutt vite det så snart som mulig - skulle ønske det var en strek på testen for det også :-). Visste det sist gang - og vil vite det denne gang også.

Skrevet

Vi ønsker begge to å vite kjønnet:-)

Skrevet

Er ikke alle steder de sier kjønnet, og mange opplever å at fosteret ligger slik at de ikke kan se det, så ingen selvfølge at en får vite det. Vi ønsker å vite.

Skrevet

vi vil vite det, for er det ikke gutt, da kommer jeg til å kvitte meg med MYE av klærne som lillemann har brukt:-) har ikke plass til alt:-( og deilig å bli kvitt noe oxo:-)

Skrevet

Vi skal vite. Er 4. gangsfødende og har både erfaring fra å ikke vite og å vite i tidligere svangerskap. Føler selv det var lettere å knytte fortere bånd/identifisere babyen man gikk med i magen da man visste hvilket kjønn det var etc. Kunne si han eller hun istedenfor den, osv. Samt tenke ut navn, handle inn litt klær og utstyr osv som ikke bare er kjønnsnøytrale. Så jeg har best erfaring fra de gangene jeg har visst, og skal gjøre det også nå- dersom de kan se det på UL, da. Ikke alltid de kan det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...