Inga Bling Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/15/532628.html Greit at unger biter, og man kan bli litt arg for det. men dette er det ikke noen unnskyldning for.
danieI Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 burde vært mer en grind mellom unger å kaffetrakter i en barnehage ja
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Ja, det er ille, og det burde ikke skjedd. På den annen side: uhell skjer både i barnehagen og hjemme, ingen er perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå