Gå til innhold

Blod i uke 6+6! Trenger at dere ser her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i morges og det kom litt blod på papiret. Flekkene var på str. med knappenålshoder og av friskt blod. Dette har fortsatt utover dagen men kun på papiret, ikke i trusen. Kommer ikke hver gang jeg tørker meg men har skjedd ca 4 ganger i dag.

Føler meg kvalm og dårlig, utrolig sliten og har veldige strekkninger i "lysken".

Er redd dette er begynnelsen på en sa...eller kan der være noe annet?

Andre med erfarigner?

og har lest et sted at etter 8 uker er sjangsen for at alt skal gå bra 95%. Stemmer dette og er dette etter 8 fullgåttte uker?

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpion
Skrevet

Heisann!

Sikkert ikke noe farlig, kan hende bare rifter. Men ring fastlegen din, så får du svar:)

Skrevet

Er bare at jeg bor på en øy og det er 2 timer med båt+ 3 timer m bil for å komme til et sted med UL...så tror jeg kanskje venter litt?....

takker for svar!

Skrevet

Sikkert lurt å ringe legen for å være sikekr. Men en venninne av meg hadde det samme, og da var det bare blodkar som var sprengt - helt ufarlig. Lykke til:-)

Skrevet

Nå har det- bank i bordet- sluttet så jeg har roet meg litt. Strekkingen har også gitt seg..

Kryss fingrene for meg!

Skrevet

jeh hadde oxo friskt blod, ganske mye og koagulert blod klumper da jeg var 6+5. ringte legen og fikk UL, da så jeg et lite embryo med dunkende hjerte:-) så det er alltid håp;-) men ring legen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...