27dager Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Våknet i morges og det kom litt blod på papiret. Flekkene var på str. med knappenålshoder og av friskt blod. Dette har fortsatt utover dagen men kun på papiret, ikke i trusen. Kommer ikke hver gang jeg tørker meg men har skjedd ca 4 ganger i dag. Føler meg kvalm og dårlig, utrolig sliten og har veldige strekkninger i "lysken". Er redd dette er begynnelsen på en sa...eller kan der være noe annet? Andre med erfarigner? og har lest et sted at etter 8 uker er sjangsen for at alt skal gå bra 95%. Stemmer dette og er dette etter 8 fullgåttte uker?
Gjest skorpion Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Heisann! Sikkert ikke noe farlig, kan hende bare rifter. Men ring fastlegen din, så får du svar:)
27dager Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Er bare at jeg bor på en øy og det er 2 timer med båt+ 3 timer m bil for å komme til et sted med UL...så tror jeg kanskje venter litt?.... takker for svar!
Mummimamma:-) Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Sikkert lurt å ringe legen for å være sikekr. Men en venninne av meg hadde det samme, og da var det bare blodkar som var sprengt - helt ufarlig. Lykke til:-)
27dager Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Nå har det- bank i bordet- sluttet så jeg har roet meg litt. Strekkingen har også gitt seg.. Kryss fingrene for meg!
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 jeh hadde oxo friskt blod, ganske mye og koagulert blod klumper da jeg var 6+5. ringte legen og fikk UL, da så jeg et lite embryo med dunkende hjerte:-) så det er alltid håp;-) men ring legen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå