jentahans Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 hva bruker dere og hvilke str? jeg skal på shopping å vil ha alt klart nå...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg husker jo ikke størrelsen, men den minste er vel ca 80 cm lang og er veldig grei å ha i vogn. Og den dyna jeg har i senga er vel kanskje 120 cm lang eller noe sånt. Men ja, jeg har to dyner, en i vogn og en i seng. Men du får god hjelp i butikken tenker jeg eller så kan du jo se på størrelsen bakpå pakkene med sengesett.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Kjekt å ha to dyner ja. Vogndyna er 65 x 80. Den vokser de jo fort utav. Mens den i senga har de lengre, vi har 80 x 120. Regner med å gå over til juniordyne til sommeren når lillemor er 2 år.
Lykkeliten123 Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg var innom Princess og kjøpte to små dyner (en til vogna og en til den minste senga) samt en litt større til sprinkelsenga. De har jo "Barnas dager" nå så jeg fikk en av de små dynene gratis ;o)
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Ja, du bør ta en tur innom Princess og kjøpe babydyner nå! Til sprinkelseng bør du ha ei i str. 80*100 og i vogna blir det best med den minste str. 65*80. Også kjøper du en ting til, så du får en ting gratis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå