Gå til innhold

Når i svangerskapet gikk dere opp mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk opp ca 3 kg de 20 første ukene,men nå er jeg oppe i 7 kg snart og er 23+0.

Håper ikke jeg skal fortsette å rase opp i den farten...da ender jeg vel opp med å gå opp 30 kg....

Har liksom sett for meg at jeg går opp masse de siste mnd,er ikke gira på å være smellfeit om 2 mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg gikk opp 10 kg de første 20 ukene. Nå i uke 39 har jeg lagt på meg tilsammen ca 14 kg.

Skrevet

Jeg la på meg i slutten, men det var for det meste vann. 2 uker etter fødselen så veide jeg 1 kg mindre enn det jeg gjorde da jeg ble gravid;)

Skrevet

Jeg er i uke 28, og har lagt på meg 5 kilo. Har lagt på meg 3 kilo den siste mnd.

Skrevet

Jeg gikk opp 2 kg frem til uke 16-17, og så spratt det opp 4 kg bare på tre-fire uker. Hadde totalt gått opp 6 kg i uke 20. Var hos gynekologen som jeg går til i svangerskapet og hun sa at det var rundt denne tiden jeg ville merke et lite byks på vekta også ville det sannsynligvis være rolig frem til det siste trimesteret. La på meg totalt 18 kg i forrige svangerskap. 15 kg forsvant så og si med en gang etter fødselen, og 3 kg måtte jeg svette av meg på trening. Håper ikke det blir mer totalt denne gangen heller.

Skrevet

å herregud! Jeg har nok lagt på meg mest, mellom uke 23 og 30- og håper at jeg stopper der. Det var bryllupsreisen på cruise i karibien som skal ha mye av æren for det. Det var jo så vanvittig mye mat der; til alle døgnets tider... Er i uke 31 nå, og har lagt på meg 14 kilo hittil. Mine to forrige svangerskap gikk jeg opp 30 og 20 kilo. Første gang var det mye vann, og jeg var tilbake til utgangspunktet etter 5 måneder. etter svangerskap nr. 2 gikk jeg relativt raskt ned, men måtte jobbe ekstra for de 4 siste kiloene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...