EierIkkeFantasi Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 dette er bitering nr 2 det har gått hull på ååhrr blir så forbanna , det som er inni lukter sånn slim vi hadde å leke med før..merket det nettopp etter mini hadde tyggd på den, dette kan jo ikke være mye heldigt å få i seg.. ville bare advare,,lukt på dem av å til eller noe for det renner nødvendigvis ikke ut,,men lukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå