Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er sånne billigtester alltid blendahvit hvis man ikke er gravid?

Jeg har tatt noen som har vært helt hvite og ikke vært gravid. For noen dager siden fikk jeg en som var som en skyggestrek, men kanskje enda klarere enn en skyggestrek. Synes at jeg kan skimte litt farge i den også, men sikkert bare innbildning;)

Hvilke erfaring har dere me disse testene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en billig test etter at jeg hadde fått positiv med en digitaltest. Den billige ble negativ. Først etter en halvtimes tid viste den positiv.

Skrevet

Jeg har tatt mange negative billigtester og da har de vært helt blendahvite ja, men da jeg ble gravid denne gangen kom det en skarp strek opp etter noen minutter, var bare 3+3 så det tok en stund før streken kom :-) Men visst den er positiv vil du se streken kjempe godt:-)

Lykke til så mye!! :-)

Skrevet

Jeg hadde så godt som usynlig strek på billigtestene(og dyre tester) i 7 dager sist. Denne gangen hadde jeg like usynlige streker på ikm og dagen etter.

De negative har vært blendahvite

Jeg tror du er gravid:)

Skrevet

Det er noen dager siden jeg tok den testen, og har bestilt meg ny i dag.

Så da skal jeg ta en test om noen dager når jeg får dem i posten:)

Jeg er så spent asså... for den streken jeg ser er ikke noe jeg innbilder meg heller. Gjør ikke anna enn å springer å ser på den hele tiden, i tilfelle den forsvinner eller at det er jeg som ser den i hodet bare;) hehe, kan bli gal av denne testingen:)

Skrevet

Jeg må bare si meg uenig med Sunnybeach over her! Tok en av de sabla billigtestene, og fikk en svaak strek, som ikke gjorde annet enn å gjøre meg totalforvirret. Tok en vanlig CB samme dag, og den var helt tydelig positiv!

Kjøp en vanlig test i butikken og prøv igjen! Ser du farge der, er du nok gravid!

Skrevet

Jeg tok 3 (!!) billigtester samme dag,og det var KRAFTIGE streker på de alle sammen ;)

Men jeg har også testet negativ før og da viste den det tydelig (da var jeg ikke gravid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...