Helnøtt med spire:) Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg skulle hatt mensen 12.april. Har den regelmessig hver måned. Bruker ikke prev, men prøver ikke å lage noe barn. Det skjer det skjer, men er uforsiktige da. Uansett tok en test i går ca rundt kl 12.00 var ikke morgen urin, men alikevel så er jeg såpass mye over at jeg ikke trodde det hadde noe å si. Den har da enda ikke komme. Bør jeg kontakte legen? Hva gjør man, bare ser om den kommer eller ikke og ikke gjør mer med det? Huff, blir urolig jeg:/ Sist måned hadde jeg foresten mensen kun i 3 dager, noe som er ulikt meg. Takknemlig for råd å svar!
~Maja Mor~ Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Tja, ville tatt en test til med morgen urin. Hvis den fortsatt er negativ og mensen ikke kommer, så kan du sikkert høre med legen ettehvert. Ikke alle tester positivt tidlig i sv.skapet.... Lykke til!
Helnøtt med spire:) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Ja, kan jo bare det. Men ettersom jeg testet 2 dager etter jeg skulle hatt mensen så burde det vel vist noe? hmm.... Noen andre som har opplevd dette?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Du er jo bare tre dager over. Man kan få uregelmessig mens uten at det trenger være noe alvorlig galt og uten at man trenger være gravid- Og graviditetstest kan slå ut lenge etter forventet mens. Om den ikke kommer og du går mange uker over, kan du kanskje kontakte lege? Jeg har gått med 6 uker mellom i perioder, vare bare litt ubalanse i hormonene.
Helnøtt med spire:) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Oi, ok så pass lenge? Kanskje jeg ikke trenger å bekymre meg likevel, har bare aldri gått uten:s
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, litt ubalanse en eller annen gang i livet er ikke så veldig uvanlig. Kan være noe enkelt som litt stress, eller bare hormoner på tur eller noe slikt. Om du er redd du er gravid, tar du en ny test med morgenurin om en 2-3 dager. Vent såpass lenge at evt HCGnivår rekker å stige nok til at det slår ut på en test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå