Pappas fultreffer :) Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Brukte dere lang tid på å bli gravide etter at dere tok den ut?
Mops7 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Tok den ut 31 juli, har termin 5 juni. Ikke så altfor lang tid altså
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Hmm, sitter litt her å lurer nå jeg ser du. Er så trøtt for tiden, også så ømme bryster. Også bare 1 gang mensen siden februar.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 jeg tok ut spiralen 11.oktober. termin 31.juli. Fikk ikke igjen mensen i mellomtiden en gang.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Da jeg ble gravid med snuppa som er 3 1/2 år, ble jeg gravid MENS jeg gikk på p-sprøyta. Da vi bestemte oss for å få en til, gikk det 11 mnd fra jeg tok ut hormonspiralen, til jeg ble gravid............
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 tok ut spiralen 23. januar, fikk mensen 25. jan og ble gravid i begynnelsen av februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå