Gå til innhold

Dere som har hatt hormonspiral


Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte dere lang tid på å bli gravide etter at dere tok den ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok den ut 31 juli, har termin 5 juni. Ikke så altfor lang tid altså:)

Skrevet

Hmm, sitter litt her å lurer nå jeg ser du. Er så trøtt for tiden, også så ømme bryster. Også bare 1 gang mensen siden februar.

Skrevet

jeg tok ut spiralen 11.oktober. termin 31.juli. Fikk ikke igjen mensen i mellomtiden en gang.

Skrevet

Da jeg ble gravid med snuppa som er 3 1/2 år, ble jeg gravid MENS jeg gikk på p-sprøyta.

Da vi bestemte oss for å få en til, gikk det 11 mnd fra jeg tok ut hormonspiralen, til jeg ble gravid............

 

Skrevet

tok ut spiralen 23. januar, fikk mensen 25. jan og ble gravid i begynnelsen av februar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...