Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg har ikke vekt hjemme, så vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg. Men buksene begynner å bli trange til meg nå! Jeg skrev ett annet innlegg her om tidlig mage, for jeg er veldig oppblåst. Å det er nok dette som gjør at buksene er trange...føler ikke at jeg har lagt på meg så mye ellers. Litt større pupper da
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Ja jeg merker litt på puppene også... For min del ikke så positivt da mine er mer enn stor nok fra før:-D
scoobydo Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 hei... jeg har enna ikke lagt på meg... men vokste ut av buksene mine rundt uke 7 ... får ikke igjen knappen lenger... mange blir veldig oppblåst ... så på kveldene ser det ut som jeg har den magen
Mummimamma:-) Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg er uke 5 ca og har allerede lagt på meg litt rundt livet. Ca 1 kg tenker jeg.
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg har gått ned i vekt pga kvalme Men magen står som et seil. Ser jo ut som det er en mnd til jeg har termin.. Møkk å være så oppblåst altså
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Vekten står på det samme. Er 7+5. Har liten matlyst og kaster endel opp..Har en god mage på kvelden, myyye luft ja!!
Aget Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Vet ikke hvor vanlig det er,men jeg la i allefall på meg masse de første ukene,Og 2 BH str opp, måtte kjøpe mammabukse allerede i uke 8, Jeg har vært gjennom IVF,og tror ikke det gjør saken bedre! Er i Uke 12 nå og ser ut til at det jevner seg litt ut! (håper jeg) ) En venninne av meg(som har 2 barn) sa at alle sv.skap kan være forskjellig,at noen legger på seg mye i 1 trimester,og så roer det seg etterhvert! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå