Gå til innhold

Noen som har lagt på seg innen uke 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vekt hjemme, så vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg.

Men buksene begynner å bli trange til meg nå!

Jeg skrev ett annet innlegg her om tidlig mage, for jeg er veldig oppblåst. Å det er nok dette som gjør at buksene er trange...føler ikke at jeg har lagt på meg så mye ellers. Litt større pupper da :)

Skrevet

Ja jeg merker litt på puppene også... For min del ikke så positivt da mine er mer enn stor nok fra før:-D

Skrevet

hei... jeg har enna ikke lagt på meg... men vokste ut av buksene mine rundt uke 7 ... får ikke igjen knappen lenger... mange blir veldig oppblåst ... så på kveldene ser det ut som jeg har den magen :)

Skrevet

Jeg er uke 5 ca og har allerede lagt på meg litt rundt livet. Ca 1 kg tenker jeg.

Skrevet

Jeg har gått ned i vekt pga kvalme :( Men magen står som et seil. Ser jo ut som det er en mnd til jeg har termin.. Møkk å være så oppblåst altså

Skrevet

Dytt

Skrevet

Vekten står på det samme. Er 7+5. Har liten matlyst og kaster endel opp..Har en god mage på kvelden, myyye luft ja!!

Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er,men jeg la i allefall på meg masse de første ukene,Og 2 BH str opp, måtte kjøpe mammabukse allerede i uke 8, Jeg har vært gjennom IVF,og tror ikke det gjør saken bedre! Er i Uke 12 nå og ser ut til at det jevner seg litt ut! (håper jeg) :))

En venninne av meg(som har 2 barn) sa at alle sv.skap kan være forskjellig,at noen legger på seg mye i 1 trimester,og så roer det seg etterhvert!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...