Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har nettopp vært og tatt sol, og jeg klarer virkelig ikke å slappe av i den senga jeg! Livredd for at noen "kikkere" skal komme inn, for at det skal begynne å brenne, eller for at jeg skal bli låst inne i senga, at platen man ligger på kan knuse og at jeg blir brent fra topp til tå pga lysrøren.. Åpner toppen på solsengen hele tiden for å se om det er noen der, tør ikke ha på for høy musikk på ipoden o.l haha, tror jeg må slutte å ta sol, blir sånn passe vettskremt hver gang..
MamiMaribel Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Det er maaange år siden jeg tok sol, men husker at jeg sovnet som en stein hver gang:-D Deilig! Jeg ville forresten vært mer redd for strålene enn for kikkere;-)
petite fleur Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ha ha, ja det var litt voldsomt;-) Mye å være redd for der som jeg ikke har tenkt over ja;-D Ja, jeg sovner nesten alltid når jeg tar sol, synes det er så deilig.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 hihihi!! Stakkar deg! Jeg slapper skikkelig av, og tar det som et kvarters avslapning av og til... Like greit å sove 15 min i et solarium som å sove 15 min på sofaen.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Hehe tar sol sjelden ta, så de strålene er jeg ikke så himla redd for. Grunnen til at jeg er så paranoid er nok fordi jeg har lest så vanvittig mye om alle disse mennene som driver å kikker på jenter i solarium, pluss alle brannene i solstudior..
soleie med fanten:) Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 jeg tar musikken på full guff og bare nyter det. synes det er virkelig deilig:)
~Maja Mor~ Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Hehe, litt angstpreget du :-) Jeg har vel opplevd at jeg har tenkt tanken på at det hadde vært kjiipt hvis lokket gikk i stykker liksom..... Men jeg har aldri vært seriøst redd der nei ;-) Lenge siden jeg tok sol, men jeg er vel mer den som sovner litt.
hit og dit Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Eg klarer ikkje å slappe av fordi det er varmt, hardt og generelt ubehagelig, men du slår meg gitt. :-P
Gjest Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Avhenger faktisk av hvor jeg er. Har et favoritt solariumsted - om jeg får si så meg selv. Der slapper jeg av. Andre steder gjør jeg ikke det.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Det er flere år siden jeg tok sol, men det er rene sovemedisinen. Sovner tvert (men jeg har mobilen innen rekkevidde etter skrekkhistorier om folk som ikke kommer seg ut)
Mamman til Mari Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Hehe :-D Ja, der koser jeg meg veldig :-) Slappe av i 20 min i varmen er deilig. Minner meg på at jeg MÅ begynne å ta sol snart. Gifter oss i mai, og vil være litt brun da ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå