Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Nå har lillegutt på 9 uker sovet i snart 4 timer i vogna si... Hadde dere vekket ham da? Han sover 8 timer i strekk på natta, så han får jo nok søvn...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Nei.Sove så mye dem vil som baby.Fikk beskjed om det på helsestasjonen også.Er noe annet vis dem ikke for nåkk melk,lite tissebleier,syke eller noe.Ikke vekk gutten:)
Krokka og prinsessa Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Nuppa sover aldri mer enn maks to timer på dagen...... Men la ham sove du, han er liten, og trenger kanskje mye søvn. )
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg vekker etter tre timer fordi jeg prøver å holde meg til ikke mere enn tretimers rytme på ammingen nå i starten. Så ammer jeg og så kan hun sove videre om hun ønsker det. På sykehuset der jeg føste sa de at det ikke bør gå mere enn fire timer mellom ammingene...men det spørs jo hva man vil gjøre selv da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå