Gå til innhold

Scrapbooking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Er det noen som kan anbefale meg en trillekoffert som jeg kan bruke til scrapbooking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en som heter XXL, husker selvsagt ikke hvem som har lagd den *teflon*, men den er helt utrolig perfekt for meg

Skrevet

Er det lommer og avdelinger med plass til mye, eller må du kjøpe det utenom?Hvor kjøpte du din?

Skrevet

Det er store lommer både forran på kofferten og på sidene. Disse lommene har flere smålommer i seg. Perfket til å legge ting i. I lokket er det en lomme med et "brett" med masse sånne "strikke lommer" (som det er i penaler) til å putte blyanter, tusjer, osv. i. Ellers så er det også rominndeling inni kofferten som gjør at det er lett og skille ting fra hverandre. Det er plass til et 12 x 12 album i kofferten også.

Viktig at du er obs på str. på kofferten dersom det er viktig for deg at det er plass til album i den. Holdt selv på å lure meg selv til å kjøpe en som var mindre og kostet det samme som den jeg har. Så feilen i siste liten, og glad er jeg for det. Kjekt når det er plass til album og ark.

Til kofferten min har jeg også fått kjøpt arkmappe i samme merke som skal kunne festes på teleskop håndtaket på kofferten.

Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den.

Dersom du bor i nærheten av Skedsmohallen ville jeg dratt innom der på scrappemessa som er den 26 og 27. Kjøpte min litt billigere der hos Bikuben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...