Tally Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Har en Dyson her i UK. Det eneste gode med den er at den er poseløs. Og noen ganger er jeg ikke så sikker på at det er så bra heller... Synes det er bare jeg som tømmer beholderen (må gjøres ute) og av en eller annen grunn så regner det alltid da... :-(
klg,2 boys now:) Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 jepp har poseløs,genialt:)har bare enn billig en fra siba,tror merket er mellissa.helt grei.ikke så stor beholder da,men går fort å greit å tømme.har spart inn støvsugren mange ganger brukte sykt mye støvsugerposer.
Yo&La+spire Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Har en poseløs som eg kjøpte hos lefdal (tror eg). Den er genial! Er en sånn høy en på en måte....Eneste er at eg ville ha en uten ledning også, men prisforskjellen var 700 kr, så da...(den eg kjøpte kostet bare 300)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 hmm vurderer sterk og kjøpe en slik en(poseløs) er jo svindyrt for posene, og nå er støvsugeren døua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå