frkbett Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg er snart ferdig med første trimester i mitt første svangerskap, og gleden er selvfølgelig stor for både meg og den kommende pappa! Men det jeg lurer på er når begynner man egentlig å bruke mammaklær? Jeg begynner å få en liten mage og bruker vanlige bukser slik som dongeri o.l., men er litt redd for at det skal bli trangt for den lille...Håper noen kan dele erfrainger med meg!
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Du bruker mammaklær når du syns de er mer behagelige. Den i magen har det fint så lenge du er komfortabel.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Lurer på det samme! Er ikke så langt på vei, men er overvektig, og blir derfor kanskje vanskelig å bedømme..
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Bukser er et problem for meg og, parkerer den ene etter den andre, men det har å gjøre med at jeg hater løse bukser, og har aldri hatt antydning til mage, og da må buksene i strl. xs/s parkeres ganske fort. Har et par som passer fortsatt, så lever på de så lenge det går.... Var på H&M i dag og fant noen topper jeg kan bruke en stund fremover, litt mindre utringning enn vanlig og løse nedover sånn at jeg kan gjemme magen inntil det faktisk er en ordentlig mage å vise frem Genialt - 50% også, så tre topper ble 300,-
frøet76 Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Har ikke begynt ennå, men buksene begynner å stramme litt. Nærmer meg 2.trimester med stormskritt. Har fått større pupper også, og syns ikke det er noe særlig pent. (Hadde store fra før.) Flere enn meg som sliter med klær for tiden- jeg mener- har vært i div butikker i dag, og INGENTING ser fint ut på meg.... Jeg er ganske lav-163cm og og litt tettbygd med former her og der- pupper og rumpe. Og moten skal jo forsåvidt være bra for gravide i år, med mye A-fasongplagg. Cluet er at jeg ikke kler det. Og trange topper er ikke bra det heller, siden jeg ser mer fet ut enn gravid foreløpig....H&Mklærne jeg så på i dag var ikke fristende heller: Nesten bare beige, rustrøde, marineblå klær. Hvor er de friske fargene blitt av?? Hilsen klageren!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg har begynt med mamma bukser, for ikke på mine egne ola bukser. Begynn når du føler for det..
lillemannsmamma Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Vi er alle forskjellige, men det viktigste er at du går i klær du synes er komfortable. Med førstemann tror jeg at jeg brukte mamma bukser de to siste mnd. Han lå høyt, og jeg kneppet bare opp noen knapper på mine vanlige bukser, og hadde en lang topp over (synes jeg så så ubergravid ut med de mammabuksene). Men denne gangen vil nok dårlig magemusklatur gjøre at jeg nok må begynne tidligere :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå