Gå til innhold

Jeg hater han og samboeren hans.... Seriøst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble mulig gravid med en mann som var utro mens samboren hans lå på sykehuset og hadde nettopp fått en baby . Han var ute for å feire og kom til meg møkka full.... Jeg er forelska i fyren og utnytter muligheten.....

Det tar mnd før samboeren får vite om hans utroskap og at jeg er da gravid.

Hun venter da et nytt barn......

De har vist funnet ut at de vil prøve og lappe sammen forholdet .

Han ville fra første stund at jeg skulle ta abort, men jeg er alenemor fra før og er i slutten av 30 åra og mulig det var min siste sjanse til å få et barn til.

Hun skal vist hate meg intens....

Og han vil ikke ha noe med meg å gjøre....

Hva skal jeg gjøre for og ødelegge for dem...??

¤ T ¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lå med ham. Du utnyttet muligheten. Jeg forstår at dama ikke er så veldig glad i deg.

En mann som er utro mens samboeren nettopp har født barnet hans, er uansett ikke så mye å samle på. Men er barnet ditt hans, så bør han også ta ansvar for det.

Skrevet

Hvorfor vil du ødelegge for de?

Hun har tilgitt han og de vil fortsette ilag..

Klart hun hater deg, det hadde jo jeg goså gjort visst jeg var henne.

At han ikke vil ha noe med deg å gjøre er jo hans valg..sikkert det han må for å holde på forholdet sitt..tviler hun hadde likt han hadde kontakt med deg etter dette..

Barnet blir jo noe annet da..det er jo trist visst han ikke vil ha kontakt med sitt eget barn, men farsbidrag må han uansett bet..og kan skal jo være far på papiret..

Skrevet

Ødelegge dem??? Nei, herregud, hold deg i skinnet!

Skrevet

Du skal ikke gjøre noe for å ødelegge for dem. Du skal ta ansvar for de handlingene du har gjort. Dvs holde deg unna.

Det eneste du skal forlange fra ham er at han har samvær med det barnet dere har felles. Han skal nemlig også ta ansvar for det han har gjort. Sett barnet dere har sammen i sentrum! Gjør det du kan for at barnet skal bli kjent med sin egen far. Men ikke ødelegg det forholdet han og hans kjære har.

Skjønner egentlig ikke hvorfor du vil ha ham, hva om han blir utro mot deg hvis dere blir sammen? Har han gjort det en gang, så gjør han det garantert flere ganger.

Nei finn en mann som er verdt de skoa han går i! Hev deg over han.

Skrevet

Bli voksen! Mulig gravid me han??? Vet du ikke sikkert?

Vess du e i slutten av 30åran, så burde du skjønne såpass at du ikke kan tvinge han te å velge dæ framfor ho...

Du blir nok aleinamor før den ungen du har i magen uansett. Du burde heller bare innse at ting e sånn som di e, istede før å ødelegge for di.

E han faren te barne i din mage, så må han jo betale bidrag vå sånt, å vil jo stå oppført som faren.

Æ syns du ska skaffe dæ profesjonell hjelp te å kom over både han å dama. Du ska vær i stand te å oppdra et lite barn om nån månda.. da kan du ikke gå rundt å hate han å dama for di valgene di har tatt.

Fyren va "møkkfull" å du utnytta situasjonen.. Greit at han ikke var uskyldi, men d sir mye om dæ åsså....

Skrevet

Du hater han fordi han valgte henne fremfor deg, men det hadde da ikke gjort han til et bedre menneske om han hadde valg deg. For han hadde svikta ei gravid jente uansett hvem han hadde valgt, og hva for slags mann er dette å ha da? Han har antagelig valgt å satse på den jenta han har mest følelser for og ønsker å dele livet med, at det ikke er deg må du desverre bare godta...

Har du tenkt på at hvis du "ødelegger" dem, ødelegger du familien til to barn som er like uskyldige som ditt?

Du virker veldig lite voksen til å være i slutten av 30-årene, unnskyld at jeg sier det. Nå må du ta ansvar for ditt liv, ta konsekvensen av dine valg, og glemme sånne teite hevntanker. Du og ungene skal ha et harmonisk og fint familieliv uten han, forhåpentligvis får din lille besøke pappa og sine to halvsøsken jevnlig og du skal oppfordre til det og prate pent til ungen om pappaen, det er din jobb som mor, og den jobben har du frivillig tatt på deg!

Skrevet

Jeg håper du velger å fokusere denne energien din innover. Du trenger å bry deg om deg selv og ikke dem. Du har vel ikke i realtiteten noe å hate dem for, så da får du elske deg selv istedet:-)

Ønsker deg og barnet all mulig lykke.

Skrevet

Var hun gravid igjen en måned etter fødsel? Tror dette er et tullinnlegg, jeg.

Skrevet

har du ikke ødelagt nok da???

Skrevet

Du kan umulig være i slutten av 30årene. Du skriver som en fjortis, har holdninger som en fjortis og viser modenheten til et lite barn med null kontroll på trangen til behovstilfredstillelse.

Tror dette innlegget er tull fra ende til annen.

Skrevet

Slik en sår høster en. Du må ha dårlig moral som ligger med en møkka full mann som har en samboer som nettopp har født. Du får som fortjent......

Hadde jeg klart og tilgi noe slikt, så hadde ikke jeg vært stemor for den ungen, eller godtatt at han skulle hatt noe med deg eller den ungen å gjøre.

Skjønner at hun hater deg.

Tenkt deg at du hadde en unge på noen mnd og en i magen- fy f... og din samboer hadde gjørt noe slikt.

Kan jo lure på deg om det er den eneste måten - du klarer å få tak i menn på - møkkafulle.

Jeg støtter ihvertfall ikke slike handlinger- T

Hold deg lang unna samboeren hans - du har allerede gått alt for langt.

Skrevet

Tror faktisk at dette kan være sant. Hørte noe lignende slikt ble fortalt av mora til ei jeg kjenner da jeg var på påskeferie.

Kvalmt sier da jeg om det er sant.

Skrevet

Dette må være tull, går ikke an å være SÅ brød.

Skrevet

Trodde du virkelig at han skulle dumpe dama for å bli sammen med deg?

Han så bare et hull han kunne tømme seg i, sorry.

Du får gå videre i livet, og så klart håper jeg mannen har vett nok til å ta ansvaret for barnet.

Forsåvidt håper & tror jeg dette er tull, men har sluttet å la meg overraske.

Skrevet

enkelte åsså.. har itj ord..

e så glad for at æ har værdesns bæste mann. å for at æ ikke har en sånn tankegang som enkelte...

enn at d finns så triste, dumme folk som dæ.. hæsli spør du mæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...