Gå til innhold

Extensions

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Hvor langt må ens eget hår være for å få satt på extensions hos frisør, og hvilke frisører i Oslo/Akershus er kjempegode på dette? Spør på vegne av venninne som har mistet alt håret på cellegiftkur og nå akkurat har begynt å få ut en cm hår igjen... Jeg synes hun er nydelig og ser ut som en ung Mia Farrow, selv synes hun bare håret hennes skriker kreft og sykdom og vil gjerne få litt juksehjelp så snart som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, jeg husker med gru hvordan britney så ut med extensions i det ultra korte håret. vis henne de bildene så ombestemmer hun seg kanskje. Det må desverre være litt lengde før det blir pent. Hva med en flott parykk? Jeg synes glattbarberte jenter kan være sexy jeg! :D Nå snakker jeg om på hodet da.

Skrevet

Ja, nå har ikke jeg sett Britney med extensions, men det er noe med hvordan man føler seg - hvis man har hatt tjukt langt mørkt hår nedover ryggen hjelper det ikke om andre synes det ser ok ut med det korte, det er like forbaska noe man ikke har valgt. Men hvor kort er det praktisk mulig å sette det på, da? Hun orker ikke parykken mer, etter flere måneder...

Skrevet

Venninnen min som skal bli frisør sier 2,5 cm er minimumkrav for at det skal sitte ordentlig og se nogenlunde okay ut.

For øvrig sier hun at Hair stylisten er verdt å sjekke ut.

Aner ikke selv, men hun har rimelig peiling.

Skrevet

Mitt var ganske kort. Sånn "dam-frisyre-kort". Og det ble veldig pent. Men håret datt av litt tidligere enn det skulle på grunn av dårlig feste. Husker ikke hvor mange cm håret bør være...Vent litt skal jeg sjekke det for deg.

Skrevet

Takk for tips, jeg videreformidler fra dere!

Skrevet

ja, jeg skjønner jo det.. Jeg vet ikke jeg altså, men har sett så utrolig mange dårlige extension-resultater på damer med for kort hår. Til og med ei på beat for beat for en tid tilbake. Det var helt jææævlig for å si det mildt. Alle festene synes osv. :( Britney gikk vel konstant med hatt på toppen av hodet for å skjule festene.

Skrevet

For at festene ikke skal synes bør visst håret være ca 10 cm. De er flinke hos Adam og Eva og hos På Håret har ejg hørt iallefall. Selv har jeg satt på hos Adam og Eva. Snart hatt dem i 6 mnd og først nå har noen begynt å løsne.

Skrevet

Visste ikke at de satte hair extensions hos På Håret? Kanskje bare noen salonger...?

Venninnen min nevnte hvert fall ikke dem, og synes det er helt merkelig hvis hun skulle nevne noe annet fremfor dem hvis de er veldig flinke:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...