Gå til innhold

Mamma er best:)

lillingen blir storebror:)u 41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har mamma vært her og hentet lillingen, slik at jeg skal få slappet av litt. Hun skal ha han på overnatting til i morgen. Han storkoser seg å være hos dem, så har ikke dårlig samvittighet for det! Burde satset på at fødselen starter til natta, når han likevel er der:) Rart å tenke på at det er en sajnse for at neste gang jeg ser han så er babyen ute (selv om jeg tviiiler på at det skjer i dag) Terminen er jo i morgen, så tvitvi til meg! Men jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for at han snart må dele på mamman sin, helt teit og sikkert litt hormonelt å tenke slik da...

Bare lufter litt tanker jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også at sånn som deg, at jeg har dårlig samvittighet ovenfor den jeg har som nå må dele alt.

håper jeg klarer å dele meg rettferdig. Er så innmari redd for at han skal føle seg alene, forbigått og savne mammaen sin.

Er så ufattelig sliten om dagen, merker at det begynner å bli på slutten. Var hos lege i dag og ble faktisk skuffa da alt var tålelig greit. Hadde begynt å fantasere om igangsetting så jeg kunne bli ferdig med dette her.

Har ikke energi til å være mamma nok for Oskar og det er det aller aller verste. har så fryktelig dårlig samvittighet.

Håper bare styrken og smidigheten kommer tilbake når babyen er ute. For blir jeg som det her så har jeg ikke sjangs til å ta vare på to barn!

Skrevet

Jeg har også lite overskudd, noe som går utover lillingen. Så skjønner gost at du tenker slik. Håper også at kroppen blir litt mer medgjørlig etter fødselen (tar vel litt tid, men etterhvert) slik at begge barna får alt det de trenger av mammaen sin. Vi skal nok få det til, skal du se:)

Skrevet

Samme her......verdens mest utolmodigste snart storesøster skal ligge til bestemor inatt,jeg er 6 dager over tiden........SÅH LA DET SKJE INATT:) Men kjenner litt dårlig samvittighet over hun som snart må dele alt,hun er jo vant til 100% oppmerksomhet hele tiden,så skjønner at det mest sannsynlig blir bra for henne også dah....

Skrevet

Godt å høre at det er flere med snille mødre, og som trenger litt avlastning i disse fødetider.. Ja, tror nok de har godt av å dele på oppmerksomheten, men er litt spent på hvordan det skal gå å lære en utålmodig pjokk på 17 mndr betydningen av "vent litt". Blir nok en overgangsperiode hvor han blir litt irr i støytene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...