Gå til innhold

Vi er i AVISA!!

Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

=( så forferdelig å måtte gå igjennom et sånt tap..

tusen klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig vakker liten prins:o) Han var helt nydelig, utrolig trist og rørende historie. Ønsker deg masse lykke til med lille Irmelin, og du var så pen:-)

Skrevet

ja lillegull det var verdig og fin reportasje og du skal ha all honnør for at du ville dele historien. Det gjør godt ikke sant??

Ps når skal vi treffes??

;o))

Skrevet

Hei. Jeg har lest mye av det du har skrevet her inne, og får så vondt av åssen dere må ha det, tenker på deg og familien din i tiden som kommer nå.. lykke til med ks og lille Irmelin

klemmer fra

Skrevet

Hei var inne på hjemme siden deres. så utrolig fin,¨å så sterk du er som klarer å skrive, all ros til deg.

Jeg mistet lillebror bare 3 dager før han fylte 2 år, det er 16 år siden nå. men det var vondt. jeg vil bare si at jeg føler med dere.... blir koselig for dere når den lille kommer da. kos dere i tiden som kommer å massse lykke til=)

Skrevet

Tusen takk for alle gode ord og lykkeønskninger alle sammen!! Det er godt å få historien ut, både sånn at folk rundt her vet hva som egentlig skjedde med Mikael og for å vise at vi faktisk er de samme menneskene i stor grad selv om vi har mistet et barn. Det blir ikke farlig å snakke med oss, og det er ikke farlig å snakke om barna som ikke er her lenger. Det som er farlig for oss som har mistet er at barna våre ties ihjel. Det er uakseptabelt for oss.

Cat.68: Du må bare kjøre deg en tur på Levanger!! Jeg er med på en kaffe eller nåt!!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...