mai mammaen til to Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 skal tro jeg var lettet da jeg kom til jordmoren og hun etter mye trykking på magen kunne konstatere at han ligger med hodet ned no.. tror han snudde seg på lørdag. da var det store store bevegelser i hele magen.. jeg er 37+5 i dag
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Grattis!! Det har min også! Jeg var på snuing for 2 uker siden uten at det lyktes og det har vært mye fram og tilbake med snakk om KS og hele greia. Men så plopp - så hadde han bestemt seg gitt!!!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Så bra for dere!! Da slipper dere unødvendige bekymringer :=)
tixa*fødeklar* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Heldige vi er : D Min har også snudd seg!! Jeg er 37 uker i dag.. Så nå bare gleder jeg meg til fødselen
mai mammaen til to Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 ja det gjør at jeg gleder meg mer til fødselen nå.. gleder meg til å føde nå..
enitsirko Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Må si jeg misunner dere!!! Var inne sist uke til misslykket vending. De prøvde to ganger uten hell... Jenta sitter fortsatt med rumpa ned. Skal på pelvimetri i morgen. Blir spennende å høre hva de sier. Kjente dere noe til at barnet snudde seg? Synes det har blitt mer liv i magen i det siste. Mulig hun prøver å snu seg???
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Sånn i ettertid så burde jeg vel ha kjent at han snudde seg for det var voldsomt til rabalder i magen på søndag. Og plutselig så begynte jeg å kjenne bevegelser oppe på magen. Det har jeg ikke kjent på mange uker. Men allikevel så turte jeg ikke tro på det før det ble oppdaget på UL i går. Nå er ikke han i magen min så veldig stor og har godt med fostervann så det er kanskje derfor jeg ikke har merket så mye til det. Men nå skal jeg hvertfall klare å kjenne om han snur seg igjen. Selv om jordmor sa det var relativt liten sjanse for at han gjør det nå når det bare er 10 dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå