_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Idag er det 8 mnd siden vi måtte ta farvel med gutten vår for siste gang.. Kl. 11 idag var det 8 mnd siden vi sto samlet rundt den bitte lille grava til vår etterlengtede lillegutt, husker dag som om den skulle vært i går.. Det var en regnfull og blåsete dag, en trist og vond dag, men også en veldig spesiell dag... Jeg husker vi sang : Ingen er så trygg i fare... En nydelig sang, det regnet og blåste men allikevell blei sangen synget og tårene trillet hos alle. Den sangen er så spesiell for meg, den hører jeg ofte på... Jeg husker da den lille kista blei senket ned i jorda, det var så vondt Ville bare kaste meg ned og ta den opp igjen, ville ikke at min lillegutt skulle ligge nede i det kalde mørke hullet der Ville jo ha han her, her hvor han hører hjemme.... Da begravelsen var over så satt jeg lenge på huk ved grava, tittet ned der min elskede lille Andreas lå, det var vondt, men også fredfullt på samme tid, jeg gråt og gråt, for han skulle ikke ligget der, nei for han skulle ligget tryggt og godt i magen min han, jeg skulle passet på at han lå tryggt og godt der, men slik gikk det ikke Min lillegutt er så dypt savnet, jeg gråter masse for savnet etter Andreasen min er så stort, en gutt jeg skulle hatt i mine armer nå, vi skulle jo hatt det så fint, du og jeg, pappa og søsknene dine, ja vi alle savner deg lillegutt <3 Du vil alltid ha en spesiell plass i våre hjerter <3 Savner deg så ubeskrivelig mye, vil bare klemme deg godt inntil meg, la deg få vite hvor høyt elsket du er... Sov søtt lille Andreasen min, savner deg masse... Klem fra Mamman din
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Nå kom tårene frem her også... Ord blir fattige, sender en klem.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ja, nå griner jeg igjen... Vet ikke hva jeg skal si engang... Masse tanker og klemmer til dere. Andreas har det nok fint der han er nå...
Petrine C",) Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Har ingen ord å gi deg, ville bare gi deg en klem.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Tårene miner renner på kinnet mitt her og.... Ord blir så uendelig fattige............ *Trøsteklem*
Trulte76 Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Vet ikke hva jeg skrev jeg..nydelig skrevet innlegg. Føler ord blir fattige her, så jeg sender deg en klem istedet ..
Trulte76 Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 vet ikke hva jeg skal skrive skulle det stå..
Gjest Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 sender deg en trøsteklem vennen .... hvet ikke hva jeg skal si ... !
lillegull:) Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 huff gråter her jeg nå.. stooor klem til dere. må være helt ubeskivlig vondt å miste barnet sitt. må gå ned å klemme minin min jeg..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Sterkt sterkt sterkt......... Varme klemmer til deg og dine:-)
sannamin* Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Der gikk den mascaraen bort... så utrolig grusomt. Min beste venninne mistet sin lille sønn etter 16dager.. Forferdelig å synge i den begravelsen.. Vil bare klemme deg. Ord blir så fattige.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Sentimental her også. Du beskriver det så vakkert og fint..... selv om det er ufattelig trist. Klem
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. april 2008 Tusen takk for klemmene jenter:) De varmer masse på en litt tung dag..
Gifteklar:0)) Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Uff, vet ikke helt hva jeg skal si, men fikk helt vondt i meg da jeg leste dette. sender en trøsteklem :-)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 Vet heller ikke hva jeg skal si, men jeg tenker på deg. *klem* det er godt du kan sette ord på følelsene dine og skrive det ut.
phantomet Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 Dette var sterk og trist lesing. Ord blir fattige når sorgen er så enorm. Klem
Verdens tøffeste mamma Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 Har ikke ord.. Gråter for dere og den lille gutten deres.. Så utrolig trist.. Stor klem
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #22 Skrevet 15. april 2008 ..... jeg vet ikke hva jeg skal si.... det er sterk og trist å være vitne til et så stort tap, og et så stort savn.... alt godt til dere
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 åååååååååå.... er det virkelig mulig å beskrive de følelsene dine så bra??? får sååå vondt av deg jeg.. har fått med meg hele historien... og gråter like mye hver gang du skriver om det hønemor... jammen går tiden fort ja... 8 mnd siden alt... sender deg noen varme klemmer! tenker engelen din sitter på en fin sky og passer på dere! *guardian angel* sånn velger jeg å tenke på barn/unge som ikke får være her med oss mer...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 15. april 2008 Takk alle sammen... 2b@rnsmor-28* syden om 13 dage - Ja tida går veldig fort, så altfor fort... Jeg er helt enig med deg at han sitter på den fineste sky:) Han er gjemt godt og trygt i mitt hjerte, der vil han alltid være... Som jeg sa til sambo : Andreas var for god for denne jord...
☆Anonymia☆ Skrevet 15. april 2008 #25 Skrevet 15. april 2008 du treffer meg midt i hjertet når du skriver,det gjør du alltid.. vet ikke hva jeg skal si,ord strekker ikke til.. jeg er så lei meg for dere.. klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå