Sivalur Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Oppskriften kom i posten idag - TUSEN TAKK! Bunaden er jo kjempesøt, nå skal jeg i butikken og handle garn!
Maud Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Den ble veldig søt på også, bra at mønsteret kom i dag. Løp og kjøp og så blir han fin til 17. mai :-)
Sivalur Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Kommer til å bli så søt ja! Tror jeg skal nøye meg med nickers, strømper og vest, det holder lenge til å ha på inne, og er det kaldt ute får vi ta en ekstra jakke på. Har lyst til å sende deg noe i retur som takk. Har f.eks. mønster på Setesdalsgenser i str 6-12 år, eller Marius genser i str. 1-12 år, hvis du kunne tenke deg de?
Maud Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg så du spurte meg om penger for porto og sånt, det vil jeg ikke ha. Mønster til Marius-genser derimot, det har jeg lyst på! Lillebror skal i hvert fall få og kanskje storebror også lar seg overtale? Jeg strikket jakke også. Har brukt den ved andre anledninger, men ikke sammen med resten. Bukse og vest er sikkert nok. Jeg har brukt bare hvit jentestrømpebuske under. Finnes med søte flettemønster og stikker ikke og holder seg oppe... Ingen strømper her altså.
Sivalur Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Hehe, jeg trodde jo egentlig ikke du ville ha betaling for heftet da.. synes bare det er vanskelig å ta imot når helt fremmede mennesker er så gavmilde - men jeg kan gjerne være slik selv og ikke forvente noe tilbake, det er liksom mye enklere. Rart det der altså. Måtte liksom spørre, for jeg ville ikke forvente at du bare sendte dette helt gratis og uten videre - selv om jeg kunne gjort det samme selv som sagt. Huffhuff, litt for mye tanker oppi mitt hodet til tider. Men så hyggelig at jeg hadde noe som du kunne få tilbake! Da skal jeg få tatt kopi (mønsteret er i en strikkebok) - og sendt det til deg. Så får lillebror en fin genser til neste vinter. Takk for tips om strømpene, da strikker jeg hvertfall buksen og vesten først så ser jeg hva jeg evt rekker. Kan jo fort bli varmt også med ullstrømper i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå