Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 ER det noen som har studert pedagogikk ved universitetet? Jeg har snart bachelor i pedagogikk og lurer på hvilke jobber man kan få? ER det noen her som har pedagogikk utdannelse men som jobber i barnehage som ped.leder???
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Jeg tar også bachelor i pedagogikk. Det er mange jobber man kan få, men man kvalifiserer seg jo ikke til noe bestemt yrke. Med en master stiller du jo uansett sterkere.Jeg fant en link som kanskje gir deg svar på noe. http://www.ntnu.no/studier/pedagogikk/jobb Men jeg vet, det er litt vanskelig å finne noe _konkret_ med en bachelor ved et universitet. Likevel så er det mange stillinger man kvalifiserer seg til:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har master i ped med fordypning spes.ped, og har en krevende, men spennende jobb som pp-rådgiver.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Kan jeg spørre hva du tjener? som pp-rådgiver?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Akkurat nå tjener jeg 372 000. Er fornøyd med det..
sagitarius Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 det er ikke verst det. har du lang ansennitet også? vet du hva startlønna er. i henhold til tariff? tusen takk for svar. er litt spent på hva man har i vente :-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Hei! Er ikke så ofte inne på denne tråden, så beklager seint svar. Er ikke sikker på hva startlønna er, men med master i ped kan du sammenligne deg med lektorlønn. Den er tariff-festet. Tror det er litt forskjellig fra sted til sted hvilken startlønn du får. I noen kommuner er det veldig vanskelig å få tak i folk med riktig kompetanse, og da betaler de deretter. jeg har litt over 3 års ansiennitet, og skulle egentlig tjent litt mer enn det jeg tjener i dag. men det er jo et lønnsoppgjør til våren igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå