Gå til innhold

Noen som har kjent liv tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter min andre, er 11+4 i dag. Satt på bussen og syns jeg kjente tre dunk langt nede i magen med 10-20 sek mellomrom. Kjente liv med førstemann når jeg var 14 uker ca så lurer på om det var babyen jeg kjente i dag. Andre som har kjent liv så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i ellevte uke og synes innemellom jeg merker tydelig liv..men tror nok det er for tidlig... kjente også liv rundt uke 14-15 med både nr 1 og 2, men det er jo mer normalt. Så jeg vet virkelig ikke, er vanskelig å si om det er babyen eller kroppen som spiller oss et puss:)

Skrevet

Jeg er akkurat 11 uker idag, og synes også jeg merker noe inni der til tider. Har igrunn slått det fra meg, i og med at jeg tror det er alt for tidlig....

Skrevet

Jeg er snart 12 uker på vei m nr 2, å jeg har kjent liv hver kveld når jeg har lagt meg di siste 3 dagene.

Skrevet

takk for svar, så gøy å høre at det er flere... er nok ikke kroppen som spiller oss puss når vi er så mange ;)

Skrevet

Jeg er ikke uke 10, har kjent noe rart jeg å. Men var på ul i dag, han sa det var for tidlig enda. Er nok tarmen... Så den lille tassen der inne:-) Jeg kjente liv i uke 12 sist. Må nok vente i to uker til..

Skrevet

Man pleier normalt å kjenne liv tidligere enn forrige svangerskap. Jeg husker ikke helt ukene, men husker jeg kjente liv 3 uker tidligere med nr 2 enn nr 1 =) ikke umulig det!

Skrevet

Oj! Jeg skrev nettopp et innlegg nà om at jeg kjenner liv! Jeg sà ikke dette innlegget :-) Jeg er 11+6 nà, og har kjent noe de siste 3-4 dagene :-)

Skrevet

Jeg har kjent små dunk nederst imagen. Men er ganske sikker på at det kun er tarmene som er i sving. Nurket er jo så lite enda, at det umulig kan gi meg skikkelige spark.

Sist når jeg kjente liv for første gang, var det som en liten sommerfugl som blaffret med vingene. Noe jeg kjente når jeg lå helt stille og på magen. Husker ikke eksakt når det var, men kanskje rundt uke 14-15.

Dere som kjenner dunk i magen, blir nok lurt av tarmene deres. fosteret har såvidt begynt å bevege seg, og da blir det ikke dunk...

Det er ganske mye vann rundt fosteret, så det skal godt la seg gjøre at det klarer å lage spark. Det har jeg vanskelig for å tro.

Men dere kjenner selvsagt kroppen deres best selv...

Skrevet

kan godt være siden du har vært gravid før.. de sier jo at da kjenner man liv tidligere.. er selv førstegangs-fødende og er ca 4 fullgåtte mnd. har ikke kjent noe enda, kanskje litt bobbling, men er usikker;P hehe.. du er heldig som kjenner noe så veldig tidlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...