Milena Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei, hei! Jeg har endelig bestilt den første ultralyden. Samboeren min vil gjerne være med for å se på underet, og i den forbindelse lurte jeg på om ul så tidlig er som en gynekologisk undersøkelse, eller om det er oppå magen med gele som senere?
LilleBjella Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal ha tidlig UL i uke 12 og har fått vite at det sannsynligvis blir innvendig ja. Men mannen skal likevel være med:)
scoobydo Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 er som oftest innvending... har hatt med samboer på tidlig innvendig ultralyd og de bad han stille seg bak meg... slik at han stod ved siden av meg eller bak hode mitt... så han slipper å få fullstendig innsyn
Milena Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Tusen takk for svar!! Da gleder jeg meg videre til onsdag neste uke
Youngster*mamma* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk utvendig UL da jeg var 8+5 på vei (trodde egentig jeg var 9+5) Da fikk jeg vanlig utvendig UL der jeg så den lille spiren og et hjerte som banket som bare det. I tillegg var jeg på UL da jeg var 10+3 på vei i forbindelse med problemer med urinblæren, og fikk også da ta en liten titt på krabaten som hadde armer og ben og sprellet og sparket som bare det
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Privat UL er vel innvendig. Da ser man best. Jeg hadde UL i uke 13 sist, og det var innvendig, da kunne han sjekke nakkefolden etc.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg var på UL i dag, jeg er 10 uker. Hadde innvendig UL, ser nok bedre med det..
HappyVera81 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde innvendig UL i uke 6, og sambo var med. Da så vi bare "plommesekken". Legen spurte om jeg ville komme tilbake om 10 dager for å se på barnet mitt, og da trodde jeg det var snakk om utvendig UL - så nå er jeg spent. Hehe...får vente til uka å se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå