Gå til innhold

UL uke 11.... Mulig et dumt spørsmål...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei! Jeg har endelig bestilt den første ultralyden. Samboeren min vil gjerne være med for å se på underet, og i den forbindelse lurte jeg på om ul så tidlig er som en gynekologisk undersøkelse, eller om det er oppå magen med gele som senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha tidlig UL i uke 12 og har fått vite at det sannsynligvis blir innvendig ja. Men mannen skal likevel være med:)

Skrevet

er som oftest innvending... har hatt med samboer på tidlig innvendig ultralyd og de bad han stille seg bak meg... slik at han stod ved siden av meg eller bak hode mitt... så han slipper å få fullstendig innsyn :)

Skrevet

Tusen takk for svar!! Da gleder jeg meg videre til onsdag neste uke :)

Skrevet

Jeg fikk utvendig UL da jeg var 8+5 på vei (trodde egentig jeg var 9+5) :)

Da fikk jeg vanlig utvendig UL der jeg så den lille spiren og et hjerte som banket som bare det. I tillegg var jeg på UL da jeg var 10+3 på vei i forbindelse med problemer med urinblæren, og fikk også da ta en liten titt på krabaten som hadde armer og ben og sprellet og sparket som bare det :)

Skrevet

Privat UL er vel innvendig. Da ser man best. Jeg hadde UL i uke 13 sist, og det var innvendig, da kunne han sjekke nakkefolden etc.

Skrevet

Jeg var på UL i dag, jeg er 10 uker. Hadde innvendig UL, ser nok bedre med det..

Skrevet

Jeg hadde innvendig UL i uke 6, og sambo var med. Da så vi bare "plommesekken". Legen spurte om jeg ville komme tilbake om 10 dager for å se på barnet mitt, og da trodde jeg det var snakk om utvendig UL - så nå er jeg spent. Hehe...får vente til uka å se :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...