Gå til innhold

DREEEEEP HAAAAAMMMMM!!!!! PIN HAM TIL DØDE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, sånne følelser får jeg når jeg ser bildene av mannen som drepte lille Engla for litt over en uke siden.

Jee blir så full av hat og aggresjon at jeg knapt kjenner igjen mitt fornuftige, rolige jeg.

 

Jeg skulle ha banket ham, stukket ham med kniv, dradd ham etter e bil.

 

Så heldigvis har vi ikke dødsstraff her i landet. Jeg unner ham bare det aller aller verste, helst noe verre enn døden, men synes likevel ikke, når jeg tenker meg om at dødsstraff er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dødsstraff er for lettvint..jeg er for av tortur av sånne..kunne gjerne vært den som fikk torturert han og likesinnete..MED GLEDE

 

Engal fikk bare leve i 10 år pga denne mannen der..jeg blir sinnsykt kvalm..

Så unødvendig

Skrevet

Det er ufattelig trist..... jeg er ikke for dødsstraff, men tanken er nærliggende når man tenker på det dette "mennesket" har gjort. Hvem vet hvor mange liv han har på samvittigheten, tror ikke det er bare to.

Skrevet

Æ føle d samme.. Kjenne at æ blir så forbanna, d knyt sæ i mæ, vil bare banke løs på hele fyren!!! :(

Æ syns d e førr jævli at sånner som han "bare" ska i fengsel.. d e ikke ille nok.. I fengsel har di d altfor bra, nesten et slags hvilehjem. Kapp av han k*ken, sult han, la han kjenne redsel slik som ofran, torturer han..

Æ trur den fyren har drept mange menneska.. åsså i Norge.

Skrevet

ja de trur jo han er en seriemorder, og kan ha ofre her i Norge også..

Skrevet

Kan godt forstå følelsene - men er i mot dødsstraff. Er av den oppfattning at det er galt å ta liv uansett om det er en seriemorder eller staten som gjør det. Like ille etter min mening.

Skrevet

Du kan da ikke sammenligne statlig dødsstraff med et stakkars barn som ble torturert til døde. Hvordan i all ver den kan det være like ille som å få en liten sprøyte for å dø??? Jeg er ikke for dødsstraff, men dette synes jeg var teit skrevet!

Skrevet

føler egentlig bare at han må ha det utrolig rist innvendig..han kan ikke værre normal i hodet sitt..

 

Skrevet

Jeg har fulgt mye med i denne saken, og synes det er så trist. Kan ikke skjønne at det er mulig å gjøre andre så vondt!! Noe av det som provoserer meg mest er at han gjorde dette på impuls! Håper han blir buret inne i lang tid....

Skrevet

til anonym 20:38

hadde det provosert deg mindre hvis det hadde vært planlagt da??

Skrevet

Når man er slik som denne mannen, får man gjennomgå i fengselet av de andre innsatte, som barnemorder er man helt nederst på rangstigen og må gjennom litt av hvert, så fengsel er ikke så mild straff som det kan virke i utgangspunktet. Håper han blir buret inne for resten av livet så han ikke kan skade noen flere.

Skrevet

Skjønne at han blir nederst på rangstigen i fengsle.. men ka di andre innsatte liksom kan gjør me han der? Di har jo enerom.. klare liksom ikke se førr mæ at han får d sååå jævli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...