Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hvorfor putter de maiskorn i middagsglassene når mange ikke klarer å fordøye det? Hva er vitsen, liksom. hehe. Datteren min er veldig glad i mais, men er det dumt/farlig å gi henne det når magen ikke klarer å gjøre noe med det?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 det kommer ufordøyd ut på alle tror jeg... paprika også forresten... hehe
FuriLaks Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det tviler jeg på. Det samme skjer her også, sammen med gulrotbiter og andre ting. Tipper det er heelt greit.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 De har ikke langt nok fordøyelsessystem til å fordøye det enda, det kommer etter hvert. Det puttes mais i maten fordi de fleste barn liker det og det smaker litt søtt. Er ikke noe farlig. Dyr som feks hunder har heller ikke fordøyelsessystem til å fordøye mais. Fult av stivelse.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ja, her også. Og han ELSKER mais. Ikke noe vakkert syn i bleia når han får mais.. heheh
Gjest Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Og det er grunnen til at jeg ikke spiser mais lengre, er ganske discusting å tenke på at det pleier å ligge i bleia sammen med masse bæsj... uæk...
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 gjør ofte det på voksne og!ikke farlig!)
Honningmelon Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Smma greia her. Jeg brekker meg når jeg må skifte bleia, og maisen ligger som brustein i bleia. Blæh!!!! Det er noe av det ekleste jeg vet altså. Men, minsta er glad i mais da, så jeg pleier å overlate bleieskiftet til sambo når det er slik :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå