Gå til innhold

Maisen kommer i bleia helt ufordøyd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor putter de maiskorn i middagsglassene når mange ikke klarer å fordøye det? Hva er vitsen, liksom. hehe. Datteren min er veldig glad i mais, men er det dumt/farlig å gi henne det når magen ikke klarer å gjøre noe med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer ufordøyd ut på alle tror jeg... paprika også forresten... hehe

Skrevet

Det tviler jeg på. Det samme skjer her også, sammen med gulrotbiter og andre ting. Tipper det er heelt greit.

Skrevet

De har ikke langt nok fordøyelsessystem til å fordøye det enda, det kommer etter hvert. :D Det puttes mais i maten fordi de fleste barn liker det og det smaker litt søtt. Er ikke noe farlig. Dyr som feks hunder har heller ikke fordøyelsessystem til å fordøye mais. Fult av stivelse. :D

Skrevet

Ja, her også. Og han ELSKER mais.

Ikke noe vakkert syn i bleia når han får mais.. heheh ;)

Skrevet

Og det er grunnen til at jeg ikke spiser mais lengre, er ganske discusting å tenke på at det pleier å ligge i bleia sammen med masse bæsj... uæk...

Skrevet

gjør ofte det på voksne og!ikke farlig!:o)

Skrevet

Smma greia her. Jeg brekker meg når jeg må skifte bleia, og maisen ligger som brustein i bleia. Blæh!!!! Det er noe av det ekleste jeg vet altså.

Men, minsta er glad i mais da, så jeg pleier å overlate bleieskiftet til sambo når det er slik :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...