Gå til innhold

Stelleveske..hvilken anbefaler du??


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med peg perego stelleveske...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Baby Bjørn da hun var liten for 6 år siden (hjelp tiden går fort), og var fornøyd med den.

Skrevet

Jeg anbefaler en som er garantert vanntett og det ikke regner rett inn i lommene (les: IKKE skip hop)

Skrevet

Har Skip-Hop, men jeg bruker ikke stelleveske så mye jeg.

Går mest ute i marka, trenger ikke stelleveska da, babyen sover uansett.

 

Det kunne godt vært litt større plass i Skip Hop'en.

Skrevet

Anbefaler Skip Hop Dash.

 

Henger den på styret og det plaskregner vil det komme litt vann ned i vesken ja- men går ikke lange turer i regnet likevel jeg. Er jeg ute når det regner er det korte turer frem og tilbake fra bussen som ikke er lange veien...

Skrevet

har lånt en babybjørn, men liker ikke designet på den.. har kjøpt peg perego pliko p3, og har lyst stelleveske i samme. men finner ingen bilder på nett som viser hvordan den ser ut inni???

 

skip hop ser fine ut.. kan man henge den over vognen? er håndtaket langt nok?

 

Skrevet

Hadde babybjørn og den anbefaler jeg ikke. Slitsomt at den var hard og rund. Ikke plass til så mye i den heller og tungvint å gå gjennom en kafe med den svære greia over skuldra og ungen på armen. Vil ha en "bløt" stelleveske nå.

Skrevet

Det finnes flere typer av den, Skip Hop Dash kan du henge over styret i alle fall.

Skrevet

Jeg har Skip hop og er fornøyd med den!

Kjøpte den på lilleprinsen.no, der er den betraktelig mye billigere enn i butikken! Der er det forøvrig mange fine stellevesker!

 

Skrevet

Den nettsiden er parkert. Har dem fått ny nettside?

Hvilken skip hop har du lykkekløver?

Skrevet

siden funker som bare det!! jeg har akkurat vært inne å sett.. tror jeg kommer til å velge en skip hop dash.. :-D

Skrevet

Det er den duo canvas jeg har sett på også. Men jeg hørte at det største rommet/det midterste rommet kun lukkes med borrelås. Stemmer det?

Skrevet

nå har jeg funnet en utrolig stilig veske!!! skip hop city chic, som er helt ny mars 2008! koster 2000 kroner. Men på ebay får man den til halvparten inkl.frakt. Nå er jo dollaren så lav! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...