snart_2barnsmor Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 noen som har erfaring med peg perego stelleveske...??
sol2002 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde Baby Bjørn da hun var liten for 6 år siden (hjelp tiden går fort), og var fornøyd med den.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg anbefaler en som er garantert vanntett og det ikke regner rett inn i lommene (les: IKKE skip hop)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Har Skip-Hop, men jeg bruker ikke stelleveske så mye jeg. Går mest ute i marka, trenger ikke stelleveska da, babyen sover uansett. Det kunne godt vært litt større plass i Skip Hop'en.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Anbefaler Skip Hop Dash. Henger den på styret og det plaskregner vil det komme litt vann ned i vesken ja- men går ikke lange turer i regnet likevel jeg. Er jeg ute når det regner er det korte turer frem og tilbake fra bussen som ikke er lange veien...
snart_2barnsmor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 har lånt en babybjørn, men liker ikke designet på den.. har kjøpt peg perego pliko p3, og har lyst stelleveske i samme. men finner ingen bilder på nett som viser hvordan den ser ut inni??? skip hop ser fine ut.. kan man henge den over vognen? er håndtaket langt nok?
M by M Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Hadde babybjørn og den anbefaler jeg ikke. Slitsomt at den var hard og rund. Ikke plass til så mye i den heller og tungvint å gå gjennom en kafe med den svære greia over skuldra og ungen på armen. Vil ha en "bløt" stelleveske nå.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Det finnes flere typer av den, Skip Hop Dash kan du henge over styret i alle fall.
Lykkekløver Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Jeg har Skip hop og er fornøyd med den! Kjøpte den på lilleprinsen.no, der er den betraktelig mye billigere enn i butikken! Der er det forøvrig mange fine stellevesker!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Den nettsiden er parkert. Har dem fått ny nettside? Hvilken skip hop har du lykkekløver?
snart_2barnsmor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2008 siden funker som bare det!! jeg har akkurat vært inne å sett.. tror jeg kommer til å velge en skip hop dash.. :-D
Lykkekløver Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 http://www.lilleprinsen.no/subcategory/11160/11160.html prøv denne da, kom inn jeg.. Jeg har SKIP*HOP - Duo Canvas
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Det er den duo canvas jeg har sett på også. Men jeg hørte at det største rommet/det midterste rommet kun lukkes med borrelås. Stemmer det?
snart_2barnsmor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. april 2008 nå har jeg funnet en utrolig stilig veske!!! skip hop city chic, som er helt ny mars 2008! koster 2000 kroner. Men på ebay får man den til halvparten inkl.frakt. Nå er jo dollaren så lav! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå